Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Firma podniká v ČR, ale její registrace ČR není k dohledání , neexistuje žádný email, kde se můžete na něco dotázat, žádné telefonní číslo!
Mají pravidla - obchodní podmínky, které sami nedodržují a nelze si nikam stěžovat - i zde na této platformě se to snaží řešit několik osob a D test chtěl pomoci...ale ani jim neodpovídají.
nejhorší je, když jim pošlete peníze! Stalo se mi to před více jak 2 roky - omylem jsem poslala platbu z firemního účtu a odepsali mi po x stížnostech na formulářích, že peníze odešly do Litvy a nejdou vrátit zpět!
Nyní se platforma změnila a já myslela k lepšímu, tak jsem si munulý rok založila profil a přidávala věci, které jsem si koupila, nebo dostala jako nepotřebné dárky .... celou dobu ok ...každý týden jsem nějaký kousek prodala. nyní jsem přidala 3 prstýnky bižu, 3 brože a 3 nabídky s prodejem kosmetiky, kterou jsem dostala k vánocům a nevyužiji ji a začalo jakési "tóčo" a mazání mých inzerátů, které tam byly i více jak 7 měsíců...prý komerční prodej. Vše ale začalo tak, že jsem zaplatila propagaci mého profilu ...do 24 hodin mi vše promazali a zůstalo mi tam pouze 5 věcí na prodej - u kterých usoudili "asi" že se nejedná o komerční prodej ....
Vůbec nevím, jak se takové nespravedlnosti bránit!
žádné podmínky jejich jsem neporušila a přesto přišel jakýsi trest ...protože někdo chtěl...
chci zpět své peníze za propagaci mého šatníku, ale asi jako minule nic nedostanu ....už na mé zprávy neodpovídají ...
proto se ptám jestli je možné, aby někdo, kdo podniká v ČR neměl napsanou na stránkách žádnou adresu v ČR, žádný telefonický či emailový kontakt?
Prosím ty stejně postižené, aby mě kontaktovali na emailu: jasmina.francie@gmail.com, protože uvažuji o podání žaloby.
bazar oblečení
Chci navrátit své peníze, které jsem dala za propagaci mého šatníku a do 24 hodin od zaplacení mi šatník kompletně vymazali / 99% věcí/.
Chci znát sídlo této společnosti v ČR a všechny dobře utajované kontakty!
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.