Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#55232Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2022, před 3 lety

Anna Brožová

Znění stížnosti

Chtěla jsem vrátit nepoužívaný výrobek (malá pečící trouba) na prodejně, kde jsem ho zakoupila (Mironet Invalidovna) a prodavač odmítl zboží přijmout, že prý velké kusy nepříjímají (žádné info na stránkách o tom k této pobočce nebylo!) a řekl mi, ať s tím jedu na chodov (mimochodem výrobek měl skoro 10 kg plus příslušenství, takže pro mě jako ženu, nic lehkého)
Nakonec musel tatínek autem dovézt troubu osbně do reklamního oddělení v Dobřejovících, kde se divili, že zboží na Invalidovně nepřijali.
Ještě nutno dodat, že prodavač na této prodejně asi neví, jak se k zákazníkovi chovat, když měl problém podívat se mi do očí a k tomu tvrdí nepravdivé informace.
Za mě rozhodně nedoporučuji


Požadované řešení

zaměstnanci by měli být obeznámeni, co zákazníkovi při reklamaci říkat, jak se k nim chovat a znát základy slušného chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 11:30, před 3 lety

Odstoupení od smlouvy je zpravidla možné na jakékoliv provozovně. Vzhledem k tomu, že spotřebitel na této prodejně zboží i zakoupil, nemá prodávající důvod zde zboží nepřijmout.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Závěrem chceme upozornit spotřebitele, že zákonná možnost odstoupení od smlouvy se vztahuje na smlouvy uzavřené distančním způsobem. V případě odstoupení od smlouvy při nákupu na prodejně se zpravidla jedná jen o možnost, kterou nabízí prodávající a není stanovena zákonem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:25, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.