Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55233Neochotný a nepříjemný pan řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2022, před 3 lety

Lenka Mandovcová

Znění stížnosti

Bohužel mi dnes dovezla pračku Vaše společnost.Čekala jsem na SMS, která měla přijít v den nakládky zboží, nepřišla. Pan řidič mi volal až když byl u domu. Naštěstí jsme měla u sebe dost peněz, ale dovolila jsem nemít platbu úplně přesně.S takovou neochotou při vyložení zboží a pak při platbě za něj, jsem se ještě nesetkala. Navíc mě pan řidič okradl o 110 Kč. Neměl na vrácení a nic navíc jsem mu opravdu dát nechtěla. Doslova shrábnul peníze a bez pozdravu odjel. Takže GEIS už nikdy více


Požadované řešení

Vrácení 110 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 11:15, před 3 lety

K chování zaměstnance:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

K nevrácení:
Vzhledem k tomu, že na zmíněnou částku prodávající (zastoupen řidičem) nemá právní nárok, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.