Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 9.1.2022 jsem si na lidlshop udělal objednávku, která mi do dnešního dne nebyla doručena. Poslední e-mail který mi o stavu objednávky přišel byl potvrzení o odeslání. Poté se nic nedělo tak jsem vyplnil 17.1.2022 kontaktní formulář s prosbou o udání stavu objednávky na kterou mi do dnešního dne nebylo odpovězeno.24.1.2022 jsem se proto rozhodl kontaktovat přímo zákaznický servis na tel čísle, kde mi bylo řečeno ze se moc omlouvají, ale ze zboží neodeslali a ze mi tedy vrátí peníze. Tato spolupráce s Lidl mi přijde být velice neadekvátní a arogantní. Již ne více na Lidlshop.
Ochrane kryty kol
Zaslání nového zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Jestliže prodávající vrátil peníze, jedná se pravděpodobně o následek odstoupení od smlouvy - pro požadované řešení je tak potřeba vytvořit novou objednávku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Tichý. Mrzí nás situace, která nastala u Vaší objednávky. Situaci zde prostřednictvím dtestu nedokážeme posoudit. Věříme, že částka za nedodané zboží Vám bude vrácena v nejbližším možném termínu. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.