Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5524Ukončení vztahu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Jana Damová

Znění stížnosti

již v září jsme žádali o zrušení Vašich veškerých služeb,jak s operátorem,tak později i písemně. Nejprve jsme podali žádost na internetu. Vaší společnosti,po pár dnech se ozvala operátorka,abychom to poslali ještě písemně s uvedením telef.čísel. Toto jsme učinili,na pobočce v Tachově. Do dnešního dne (a to již je leden) se nic neděje,pouze chodí faktury,upozornění o nezaplacení a vysoké pokuty. Mám toho již dost,protože naše finanční situace je dost našponovaná a poplatky za telefon jsou vysoké! Pokud u Vás nikdo nečte důvody, (bylo jasně uvedeno, že hlavně z finančních důvodů),ať si faktury a hlavně pokuty platí sám. Máme dojem,že Vaše společnost,chce dostat lidi do situace,aby je navštívil exekutor. Jedná se tel čísla:603112596 a 604532865. Jsme ochotni s Vámi tuto stížnost ještě projednat a dojít k nějakému závěru. Pokud to bude nutné,budeme se muset obrátit na advokáta a soud. S pozdravem Vladislav a Jana Damovi Tachov


Požadované řešení

celou věc prošetřit,vyvodit důsledky ,zrušit služby bez sankcí a pokut


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 14:03, před 10 lety

Účastnická smlouva mimo jiné zaniká na základě výpovědi. Smlouvu uzavřenou na dobu určitou i neurčitou lze ukončit písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi operátorovi. V případě, kdy dochází k předčasnému ukončení smlouvy, má operátor právo požadovat zaplacení úhrady, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Pokud tedy došlo k doručení výpovědi, doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti doložil, že výpověď byla společnosti doručena a výpovědní doba již uběhla. V takovém případě zanikl závazek spotřebitele. Případné spory týkající se smlouvy mohou být řešeny v řízení u Českého telekomunikačního úřadu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.