Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
již v září jsme žádali o zrušení Vašich veškerých služeb,jak s operátorem,tak později i písemně. Nejprve jsme podali žádost na internetu. Vaší společnosti,po pár dnech se ozvala operátorka,abychom to poslali ještě písemně s uvedením telef.čísel. Toto jsme učinili,na pobočce v Tachově. Do dnešního dne (a to již je leden) se nic neděje,pouze chodí faktury,upozornění o nezaplacení a vysoké pokuty. Mám toho již dost,protože naše finanční situace je dost našponovaná a poplatky za telefon jsou vysoké! Pokud u Vás nikdo nečte důvody, (bylo jasně uvedeno, že hlavně z finančních důvodů),ať si faktury a hlavně pokuty platí sám. Máme dojem,že Vaše společnost,chce dostat lidi do situace,aby je navštívil exekutor. Jedná se tel čísla:603112596 a 604532865. Jsme ochotni s Vámi tuto stížnost ještě projednat a dojít k nějakému závěru. Pokud to bude nutné,budeme se muset obrátit na advokáta a soud. S pozdravem Vladislav a Jana Damovi Tachov
celou věc prošetřit,vyvodit důsledky ,zrušit služby bez sankcí a pokut
|
Tweet |
Účastnická smlouva mimo jiné zaniká na základě výpovědi. Smlouvu uzavřenou na dobu určitou i neurčitou lze ukončit písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi operátorovi. V případě, kdy dochází k předčasnému ukončení smlouvy, má operátor právo požadovat zaplacení úhrady, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Pokud tedy došlo k doručení výpovědi, doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti doložil, že výpověď byla společnosti doručena a výpovědní doba již uběhla. V takovém případě zanikl závazek spotřebitele. Případné spory týkající se smlouvy mohou být řešeny v řízení u Českého telekomunikačního úřadu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.