Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#55242Tesco Dubeč - Starodubečská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2022, před 3 lety

Barbora Smíšková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda už by jste se v Tescu v Praze Dubči nechtěli trochu probrat. Zelenina je strašná, poloshnilá a za spoustu peněz. Pokud máte něco v akci, a aby to bylo dostupné pouze jeden den, to mi přijde směšné. Neustále plné vozíky nevybaleného zboží, které jsou rozmístěné po obchodě, mezi kterými tam člověk kličkuje..? Mohu Vám říct, že Tesco obchod mám ráda, ale tohle je i na nouzový nákup trochu katastrofa.


Produkt

Prodejna Dubeč


Požadované řešení

Reakce na moji stížnost? Možná výměna vedení, lepší zásobovací podmínky... Myslím, že kvalita zboží by měla odpovídat ceně. Kord v dnešní době, když všechno letí nahoru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 11:55, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu České státní zemědělská a potravinářská inspekce, která vykonává dozor v oblasti potravin rostlinného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2022 12:26, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2022 15:06, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.