Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda už by jste se v Tescu v Praze Dubči nechtěli trochu probrat. Zelenina je strašná, poloshnilá a za spoustu peněz. Pokud máte něco v akci, a aby to bylo dostupné pouze jeden den, to mi přijde směšné. Neustále plné vozíky nevybaleného zboží, které jsou rozmístěné po obchodě, mezi kterými tam člověk kličkuje..? Mohu Vám říct, že Tesco obchod mám ráda, ale tohle je i na nouzový nákup trochu katastrofa.
Prodejna Dubeč
Reakce na moji stížnost? Možná výměna vedení, lepší zásobovací podmínky... Myslím, že kvalita zboží by měla odpovídat ceně. Kord v dnešní době, když všechno letí nahoru.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu České státní zemědělská a potravinářská inspekce, která vykonává dozor v oblasti potravin rostlinného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.