Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55244Neprepojenosť českého a slovenského systému železníc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2022, před 3 lety

Dávid Šima

Znění stížnosti

Dňa 24.1.2022 som o 15:02 nastúpil v Prahe na vlak smer Púchov. V úseku Vsetín- Púchov išiel náhradný autobus. Autobus prišiel do Púchova o 20:12 - bolo to 13 minút po odchode vlaku do Košíc. Vlak do Košíc, na ktorý som mal kúpený lístok nečakal. Nerozumiem ako je možné, že český sprievodca sa nijakým spôsobom nezaujímal o cestujúcich v českom vlaku, či náhodou nejdú na vlak do Košíc. Mám snáď ja sám zakaždým meškaním Českých dráh iniciatívne vyhľadávať sprievodcu v českom vlaku a hlásiť mu, že SOM VO VLAKU PRÍTOMNÝ a ŽE CESTUJEM DO KOŠÍC??? Český sprievodca v prípade takejto situácie (náhradný autobus a jeho meškanie...atď) ma obísť celý český vlak a informovať cestujucich, zaujímať sa o to kam cestujú a riešiť situáciu so slovenským dispečerom.
NA ČO TAM SU TÍ SPRIEVODCOVIA???
Výsledkom tohto celého nefunkčného systému, kde si všetko musí riešiť cestujúci sám, je to, že je noc, ja som
momentálne v Púchove, bývam v Prešove a žiadny ďalší vlak v normálnom čase mi domov nejde!!!

Týmto by som chcel podať podnet na riešenie situácie - konkrétne aby českí vlakveduci sa ZAUJÍMALI O CESTUJÚCICH a riešili situáciu v prípade meškania českého vlaku a nadväznosti na slovenské vlaky.


Požadované řešení

Aby sa českí vlakvedúci zaujímali o cestujúcich prestupujucich na slovenské vlaky a informovali slovenskú stranu aby slovenské vlaky čakali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 12:01, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.