Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem dceři kozačky 27.11.2013.Prodavačka při reklamaci 9.1.2015 vypsala reklamační protokol o vadě:vytržena pata u levé a pravé boty.Nevím jak obyčejná prodavačka muže posoudit vadu kterou zamítne.
dáms. zimni celoroční obuv 11111221/36 za 799,-
Jiné boty nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Zákon nestanoví způsob, jakým musí být reklamace posouzena. Ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele pouze zakotvuje, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Je tedy odpovědností prodávajícího, jaký systém posouzení si zvolí.
Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nebo běžné potřebení. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, je možné tento fakt rozporovat. Pokud však nadále bude trvat mezi stranami spor o existenci vady, doporučujeme spotřebiteli zvážení vyhotovení znaleckého posudku, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Vážená paní Laštovková,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Kontaktujte nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
Využít lze i kontaktní formulář na našich internetových stránkách www.deichmann.com.
S pozdravem
Váš Deichmann tým
Děkuji společnosti Deichmann Chomutov za opětovné posouzení reklamace a za velmi vstřícné jednání.
Hodnocení: