Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5525Zamítnuta reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Marcela Laštovková

Znění stížnosti

Koupila jsem dceři kozačky 27.11.2013.Prodavačka při reklamaci 9.1.2015 vypsala reklamační protokol o vadě:vytržena pata u levé a pravé boty.Nevím jak obyčejná prodavačka muže posoudit vadu kterou zamítne.


Produkt

dáms. zimni celoroční obuv 11111221/36 za 799,-


Požadované řešení

Jiné boty nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2015 16:39, před 10 lety

Zákon nestanoví způsob, jakým musí být reklamace posouzena. Ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele pouze zakotvuje, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Je tedy odpovědností prodávajícího, jaký systém posouzení si zvolí.

Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nebo běžné potřebení. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, je možné tento fakt rozporovat. Pokud však nadále bude trvat mezi stranami spor o existenci vady, doporučujeme spotřebiteli zvážení vyhotovení znaleckého posudku, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2015 15:58, před 10 lety

Vážená paní Laštovková,

děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Kontaktujte nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
Využít lze i kontaktní formulář na našich internetových stránkách www.deichmann.com.

S pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2015 16:15, před 10 lety


Marcela Laštovková

Děkuji společnosti Deichmann Chomutov za opětovné posouzení reklamace a za velmi vstřícné jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2015 17:41, před 10 lety


Marcela Laštovková

Hodnocení: