Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnosti byl zaslán doporučený dopis o odstoupení od smlouvy. K těmto důvodům mě vedlo pokuta (2500 ), dále společnost nekomunikuje a po zvednutí tel. mě bylo řečeno že nemá oprávnění se mnou mluvit a dost nepříjemně mě vlastně poslaly do......že je to nezajímá a není to její problém a práskla s tel.
Chci se zeptat když společnost nepřebírá dop. dopis o ukončení smlouvy, jak mohu postupovat dál?
okamžité ukončení smlouvy se společností
|
Tweet |
V tomto případě se uplatní ustanovení § 570 občanského zákoníku. V tomto ustanovení se říká, že právní jednání, např. odstoupení od smlouvy zaslané doporučeným dopisem, je platné vůči druhé straně okamžikem, kdy této osobě dopis dojde. Pokud osoba doručení vědomě zmaří, platí, že k doručení došlo.
Pokud tedy společnost odmítne převzít doporučený dopis obsahující odstoupení od smlouvy uplatní se § 570 a odstoupení se považuje za účinné.
Nepodaří-li se vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.