Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55254Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2022, před 3 lety

Karel Burda

Znění stížnosti

Společnosti byl zaslán doporučený dopis o odstoupení od smlouvy. K těmto důvodům mě vedlo pokuta (2500 ), dále společnost nekomunikuje a po zvednutí tel. mě bylo řečeno že nemá oprávnění se mnou mluvit a dost nepříjemně mě vlastně poslaly do......že je to nezajímá a není to její problém a práskla s tel.
Chci se zeptat když společnost nepřebírá dop. dopis o ukončení smlouvy, jak mohu postupovat dál?


Požadované řešení

okamžité ukončení smlouvy se společností


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 13:52, před 3 lety

V tomto případě se uplatní ustanovení § 570 občanského zákoníku. V tomto ustanovení se říká, že právní jednání, např. odstoupení od smlouvy zaslané doporučeným dopisem, je platné vůči druhé straně okamžikem, kdy této osobě dopis dojde. Pokud osoba doručení vědomě zmaří, platí, že k doručení došlo.

Pokud tedy společnost odmítne převzít doporučený dopis obsahující odstoupení od smlouvy uplatní se § 570 a odstoupení se považuje za účinné.

Nepodaří-li se vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2022 12:19, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2022 23:29, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.