Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#55259Nedodaný balík z ciziny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2022, před 3 lety

Dagmar Bartošová

Znění stížnosti

Dobrý den, uplatňuji stížnost na českou poštu kvůli nedoručení zásilky ze zahraničí. Podle výpisu sledování zásilky došel balík na vyměňovací sklad v Praze dne 23.12.2021. Dne 27.12.2021 jsem dostala pokyny k celnímu odbavení, které jsem odeslala emailem 3.1.2022. Od té doby jsem dostala jen email 7.1.2022, kterým mi sdělili, že obdrželi veškerou dokumentaci, potřebnou k celnímu odbavení a od té doby se nic neděje. Několikrát jsem zkoušela dovolat se na inzerované číslo, ale nikdy jsem neuspěla. Podotýkám, že balíček je dárek,který by neměl podléhat celnímu odbavení a hodnota byla vyčíslena už při podání balíku v zahraničí. Připadá mi nedůstojné stále se informovat, jak na tom zásilka je, když od 27.12.2021 nemám žádnou zprávu.


Produkt

Zásilka má podací číslo EP450334912NZ, skladové íslo je E33121221


Požadované řešení

Požaduji dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 12:25, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.