Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#55260NEBYL VYPLACEN JEDNORÁZOVÝ BONUS DO 30 NÍ PO ZAHAJENÍ DODÁVEK ELEKTŘINY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2022, před 3 lety

Martin Zouhar

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 23.11.2021 jsem se stal zákazníkem ČEZ Prodej a.s. a byla mi aktivována smlouva pro odběr elektřiny.

V nabídce mi bylo slibováno, že do 30 dní od zahájení dodávek elektřiny bude JEDNORÁZOVÝ bonus ve výši 2000,- vyplacen na můj bankovní účet.

Bohužel ani po urgencích a reklamaci na zákaznické lince mi žádný bonus do dnešního dne tj. 25.1.2022 vyplacen nebyl a stále mi na zákaznické lince nedokážou sdělit, kdy bonus bude vyplacen.

Prodlení trvá již více jak 60 dní, což považuji to nekalou obchodní praktiku a chci podat stížnost.


Produkt

Produkt se jmenuje Elektřina na 1 rok s distribuční sazbou D45d


Požadované řešení

Požaduji okamžité vyplacení bonusu 2000,- dle smlouvy a omluvu.

Dále pak chci uplatnit sankci dalších 1000,- za finanční újmu, která mi vznikla negativním chováním společnosti ČEZ Prodej a.s.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 16:06, před 3 lety

Nepodařilo se nám dohledat zmíněný bonus, který společnost údajně slibovala, nicméně se domníváme, že půjde o podobný bonus, který nyní společnost nabízí v případě plynu (https://www.cez.cz/cs/nl-pro-zakazniky/plyn-cez-s-odmenou-s-bonusem-az-2000-kc.html).

Jestliže společnost spotřebiteli slíbila, že mu finanční bonus bude vyplacen, má povinnost závazku dostát. Je ovšem důležité, zda byly naplněny podmínky společnosti pro vyplacení zmíněného bonusu.

Pokud se nepodaří spor vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad (https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 17:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.