Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 23.11.2021 jsem se stal zákazníkem ČEZ Prodej a.s. a byla mi aktivována smlouva pro odběr elektřiny.
V nabídce mi bylo slibováno, že do 30 dní od zahájení dodávek elektřiny bude JEDNORÁZOVÝ bonus ve výši 2000,- vyplacen na můj bankovní účet.
Bohužel ani po urgencích a reklamaci na zákaznické lince mi žádný bonus do dnešního dne tj. 25.1.2022 vyplacen nebyl a stále mi na zákaznické lince nedokážou sdělit, kdy bonus bude vyplacen.
Prodlení trvá již více jak 60 dní, což považuji to nekalou obchodní praktiku a chci podat stížnost.
Produkt se jmenuje Elektřina na 1 rok s distribuční sazbou D45d
Požaduji okamžité vyplacení bonusu 2000,- dle smlouvy a omluvu.
Dále pak chci uplatnit sankci dalších 1000,- za finanční újmu, která mi vznikla negativním chováním společnosti ČEZ Prodej a.s.
|
Tweet |
Nepodařilo se nám dohledat zmíněný bonus, který společnost údajně slibovala, nicméně se domníváme, že půjde o podobný bonus, který nyní společnost nabízí v případě plynu (https://www.cez.cz/cs/nl-pro-zakazniky/plyn-cez-s-odmenou-s-bonusem-az-2000-kc.html).
Jestliže společnost spotřebiteli slíbila, že mu finanční bonus bude vyplacen, má povinnost závazku dostát. Je ovšem důležité, zda byly naplněny podmínky společnosti pro vyplacení zmíněného bonusu.
Pokud se nepodaří spor vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad (https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.