Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň,
dňa 14.1.2022 mi bolo z účtu neoprávnene strhnutých 129,98 Eur,za službu antivírus Avast.To za čo sú peniaze stiahnuté som sa dozvedela, až po následnom kontaktovaní banky a rozkĺúčovaní názvu platby.Nikdy som platených služieb tejto firmy nevyužívala a nemám potvrdené ani žiadne automatické predlžovanie licencie.
Mohli by ste mi prosím poradit´ako sa s takýmto jednaním spoločnosti vysporiadat´a ako je vôbec možné,že mi môžu bez predchádzajúceho upovedomenia siahnut´na peniaze z osobného účtu a strhnút´si ľubovolnú čiastku? Z môjho poľadu sa jedná o zneužitie platobnej karty a nekalé jednanie spoločnosti,čo naznačuje fakt,že pri googlení som narazila na desiatky takýchto prípadov.
Chápala by som to, pri ojedinelom prípade ako chybu systému,ale problém sa s pravdepodobnosťou opakuje už od roku 2016.
Prosím o okamžité vrátenie peňazí.(129,98 Eur) a o produkty Avast nemám záujem !
Ďakujem za kladné a promtne vybavenie mojej sťažnosti.
Erika Užíková
Prosím o okamžité vrátenie peňazí.(129,98 Eur) a o produkty Avast nemám záujem !
č.ú.SK34 0200 0000 0017 3454 7454
BIC:SUBASKBX
Erika Užíková, T.č. 00421 918 101 183
Ďakujem za kladné a promtne vybavenie mojej sťažnosti.
Erika Užíková
|
Tweet |
Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu služeb, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti poskytnut.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.