Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#55266Neoprávené stiahnutie DRI AVAST software avast.com/ord

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2022, před 3 lety

Erika Užíková

Znění stížnosti

Dobrý deň,
dňa 14.1.2022 mi bolo z účtu neoprávnene strhnutých 129,98 Eur,za službu antivírus Avast.To za čo sú peniaze stiahnuté som sa dozvedela, až po následnom kontaktovaní banky a rozkĺúčovaní názvu platby.Nikdy som platených služieb tejto firmy nevyužívala a nemám potvrdené ani žiadne automatické predlžovanie licencie.
Mohli by ste mi prosím poradit´ako sa s takýmto jednaním spoločnosti vysporiadat´a ako je vôbec možné,že mi môžu bez predchádzajúceho upovedomenia siahnut´na peniaze z osobného účtu a strhnút´si ľubovolnú čiastku? Z môjho poľadu sa jedná o zneužitie platobnej karty a nekalé jednanie spoločnosti,čo naznačuje fakt,že pri googlení som narazila na desiatky takýchto prípadov.
Chápala by som to, pri ojedinelom prípade ako chybu systému,ale problém sa s pravdepodobnosťou opakuje už od roku 2016.

Prosím o okamžité vrátenie peňazí.(129,98 Eur) a o produkty Avast nemám záujem !

Ďakujem za kladné a promtne vybavenie mojej sťažnosti.
Erika Užíková


Požadované řešení

Prosím o okamžité vrátenie peňazí.(129,98 Eur) a o produkty Avast nemám záujem !
č.ú.SK34 0200 0000 0017 3454 7454
BIC:SUBASKBX
Erika Užíková, T.č. 00421 918 101 183

Ďakujem za kladné a promtne vybavenie mojej sťažnosti.
Erika Užíková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 13:09, před 3 lety

Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu služeb, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti poskytnut.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:12, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.