Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#55267Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2022, před 3 lety

Vladislav Maltcev

Znění stížnosti

6. ledna jsem objednal na firmu tiskárnu Canon i-Sensys LBP663Cdw, číslo zakázky je 135751137. Dále 7. ledna došel mi e-mail, že tato moje objednávka zpracována a byla předána přepravci.

Podle sledování na stránce mall.cz jsem viděl, že to bylo "Převzato dopravcem". Po více než 10 dní jsem musel zavolat na infolinku, aby pak dostat e-mail, že "má přepravní společnost Vaší zásilku pouze datové". Ještě že v e-mailu bylo dodáno "Bohužel není možné zboží znovu vyexpedovat".

Jestli zásilka existovala, mě zajímá, kde je teď a proč ji nemám po tolika dnech. Když zásilka neexistovala vůbec, tak jak se teda chtělo tím pádem "znovu vyexpedovat". Slovo "znovu" znamená, že poprvé to bylo odesláno v pořádku, tak kde je teda objednaná tiskárna? Za svoji chybu poslali poukázku na 200,-kč.

Ještě že první tiskárna, kterou jsme objednali v dubnu 2021 také na mall.cz, nám přestala fungovat, i když neuplynul ani rok.

Výsledek nákupů na MALL.cz:
Zakoupené tiskárny 2
Fungující tiskárny 0


Produkt

Tiskárna Canon i-Sensys LBP663Cdw, číslo zakázky je 135751137


Požadované řešení

Dodání zakoupeného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 13:07, před 3 lety

K objednané tiskárně:
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

K druhé tiskárně:
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Výše uvedené je v souladu s pravidly služby VašeStížnosti.cz hodnocení poskytnuté pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem, nikoliv mezi dvěma podnikateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2022 21:44, před 3 lety

Dobrý den, pane Maltceve,

je mi líto, že jsme Vám objednávku do dnešního dne nedoručili a za způsobené nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Bohužel při vyskladňovaní zásilky došlo k neočekávané technické komplikaci. Z toho důvodu se nám nepodařilo Váš balík standardně vyexpedovat. Rádi bychom Vaši stížnost rychle dořešili.

V případě potvrzení Vašeho zájmu Vám vytvoříme náhradní objednávku s identickým obsahem (obsah košíku, způsob doručení) a potvrzení objednávky Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu.

Pokud Váš zájem o tiskárnu stále přetrvává, prosím ozvěte se nám na overeno@mall.cz a do předmětu zprávy uveďte slovo DTEST.

Ohledně nefunkční tiskárny zakoupené v dubnu 2021 neevidujeme žádnou reklamaci. Samozřejmě máte zákonný nárok na uplatnění reklamace, ale bohužel jste jej zatím nevyužil.
Zboží můžete reklamovat přes autorizovaný servis či přímo přes náš obchod. V případě uznání reklamace Vám budou proplaceny i nezbytně nutné náklady, které jste vynaložil na odeslání zboží k reklamaci.

S pozdravem,

Hana
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2022 12:49, před 3 lety


Vladislav Maltcev

Ambasador zákazníků MALL.cz odpověděla, že tiskárnu nemají aktuálně skladem a naskladnění bude až za několik měsíců. Nabídli slevový poukaz v hodnotě 1000 Kč.

Lhůta 30 dnů je dávno vypršela. Můžeme očekávat nějaký lepší návrh?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 17:49, před 3 lety

Pokud jde o oficiální stanovisko společnosti, můžete ho pravděpodobně považovat za konečné. Stížnost naposledy přeřazujeme na společnost, aby případně doplnila své stanovisko.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 21:19, před 3 lety

Dobrý den, pane Maltceve,

jelikož zboží není skladem, byla Vám nabídnuta adekvátní kompenzace (hodnota původní objednávky je 7 509 Kč), kterou můžete případně využít na nákup jiné tiskárny.

S pozdravem,

Hana
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2022 15:54, před 3 lety


Vladislav Maltcev

Děkujeme společnosti Mall.cz za navrhovaný poukaz, který jsme úspěšně použili při nákupu nové tiskárny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 16:47, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.