Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
mnoho let používám svoji e-mailovou adresu a schránku:
***@quick.cz. Tato adresa byla již v minulosti převedena na ***@O2active.cz a nastavení na Outlooku mi fungovalo do minulého týdne do 21.1.2022, kdy se naposledy stáhly do Outlooku maily. O víkendu 23.1.2022 jsem zjistil že schránka Freemail o2.cz již není vůbec přístupná a v Outlooku se vypisuje hláška - Úkol ***@quick.cz - přijímání ohlásil chybu (0x800CCC92): E-mailový server odmítl vaše uživatelské jméno. Ověřte svoje uživatelské jméno a heslo pro tento účet v Nastavení účtu. Odpověď serveru: -ERR [AUTH] Authentication failed..
V nastavení e-mailu jsem nic neměnil.
Dotazem v O2 jsem nezískal žádné informace o tom co se stalo, zda služba O2active byla zrušena bez náhrady a bez předchozího upozornění!!!!!!!!, protože mne to všude odkazuje na hlasovou samoobsluhu a pro problém mailu zde není volba a nelze se spojit pro přímé řešení problému.
Na to, co se stalo s daty ve schránce (adresy, odkazy atd.) mi také tím pádem nedokázal nikdo odpovědět. Vzhledem k nízké kapacitě serveru O2 pro výše uvedenou mailovou adresu (pouze 10 MB)se vážně obávám, že můžu přijít o důležité maily mých obchodních partnerů!!!
Do konce minulého týdne mail fungoval bez problémů
Prosím o ověření, proč služba nefunguje, zda byla doména zrušena a v případě, že se tak stalo, kdo má řešit stížnost za obsah zrušené schránky.
Děkuji za autorizovanou odpověď.
Vaňhara Jarolím
(kontaktní údaje viz referenční údaj)
E-mailová schránka Quick.cz později o2active.cz.
Odpověď firmy O2 (provozovatele domény o2active a jejích e-mailových schránek) o tom, jakým způsobem obnovit funkčnost schránky jeromevn@o2active.cz.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se jedná nejspíše o technický problém, doporučujeme kontaktovat společnost např. pomocí chatu (https://www.o2.cz/osobni/chat), či se zarezervovat k řešení problému na prodejně (https://www.o2.cz/osobni/podpora). V druhém odkazu je možné najít i další způsoby kontaktu se společností.
Spotřebiteli doporučujeme, aby se zkusil přihlásit i přes odkaz http://webmail.o2active.cz/mail, který by mu mohl pomoci.
Jestliže služba není poskytována ve sjednané kvalitě, může ji spotřebitel reklamovat. V případě uznání reklamace může uplatnit práva z vadného plnění, což by bylo zejména řádné poskytnutí služby.
Dobrý den,
podle dostupných informací byla situace vyřešena přes náš online kanál. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit - www.o2.cz/kontakty.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel potvrdil, že byla mailová schránka opět zprovozněna, stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.