Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Založil jsem si účet a po týdnu jsem ho chtěl zrušit - myslel jsem, že ho jednoduše smažu a bude pokoj. Bohužel zrušení je blokované zrušením VIP statusu, který se dá zrušit pouze přes fax - trvalo dlouho než jsem vůbec našel číslo faxu. Následně jsem odeslal fax, ale ten se vrátil stím, že fax na druhé straně není. Zkoušel jsem posílat emaily na adresu ze, které chodí nevyžadané zprávy. Někdo by měl této společnosti zakázat působit u nás a varovat ostatní lidi, aby si na to dávali pozor. Takže teď jen čekám, kdy budou chtít strhnout další peníze, protože nexistuje způsob jak se s nimi spojit.
BE2 seznamka
Varovat veřejnost a poradit jak s toho kolečka ven.
Děkuji
|
Tweet |
Přesto, že máme za to, že požadavek písemné výpovědi je v tomto případě nepřiměřený, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu předběžné opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, reps. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
Společnost nereagovala na naší výzvu k řešení stížnosti, proto jsme nuceni stížnost pro nereakci subjektu uzavřít. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.