Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#5528Nelze zrušit účet - vypovědět smlouvu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

David Vondra

Znění stížnosti

Založil jsem si účet a po týdnu jsem ho chtěl zrušit - myslel jsem, že ho jednoduše smažu a bude pokoj. Bohužel zrušení je blokované zrušením VIP statusu, který se dá zrušit pouze přes fax - trvalo dlouho než jsem vůbec našel číslo faxu. Následně jsem odeslal fax, ale ten se vrátil stím, že fax na druhé straně není. Zkoušel jsem posílat emaily na adresu ze, které chodí nevyžadané zprávy. Někdo by měl této společnosti zakázat působit u nás a varovat ostatní lidi, aby si na to dávali pozor. Takže teď jen čekám, kdy budou chtít strhnout další peníze, protože nexistuje způsob jak se s nimi spojit.


Produkt

BE2 seznamka


Požadované řešení

Varovat veřejnost a poradit jak s toho kolečka ven.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 16:28, před 10 lety

Přesto, že máme za to, že požadavek písemné výpovědi je v tomto případě nepřiměřený, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu předběžné opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, reps. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 16:50, před 10 lety

Společnost nereagovala na naší výzvu k řešení stížnosti, proto jsme nuceni stížnost pro nereakci subjektu uzavřít. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.