Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55283Zrušení objednávky v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2022, před 3 lety

Jana Kubíková

Znění stížnosti

Při telefonickém hovoru mi pani tvrdila , že mají nový výrobek a že by chtěli s tím seznámit veřejnost a proto zasílají bezplatného vzorky produktu CBD , byla jsem několikrát ujištěna , že od smlouvy můžu odstoupit mimo jiné i posláním výpovědi na e-mailem nebo telefonem , který bude uveden v balíčku. Ovšem kromě adresy na faktuře není uvedený žádný kontakt. Telefon na internetu nikdo nebere ,takže nelze s prodávajícím komunikovat. Připadá mi to jako záměrné klamání odběratele a snaha zamezit vypovězení smlouvy. Na stránkách jsem email nenašla.


Produkt

CBD Oil +Apple cider


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy , zrušení dalšího zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 10:44, před 3 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Pokud jde o jednání zaměstnanců, jimi dané sliby zavazují samotnou společnost (§ 430 občanského zákoníku), která je povinna se takovým daným slibem řídit [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku].

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.