Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55286Balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2022, před 3 lety

Kateřina Jírová

Znění stížnosti

Včera mi přišla sms a hnet v zápětí telefon že balíček je zde byla jsem u doktora přehodila ksem to dnes obět přišla mi sms a hnet v zápětí telefon zrovna jsem šla ze psem dom minuta co jsem došla domu on mi řekl že čekat nebudu přišla jsem ke dveří ještě tu stál tak sem mávla došla pro peníze a seběhla dolu zrovna odjížděj byli to 2 minuti volala ksem na dpd a tak mi taky nepomohli pr3j tu byl a bude doručenej zítra vubec je nezajímá že v zásilce je jídlo které se může zkazit měli by poslat sms předem a né hnet volat


Produkt

Balíček potraviny


Požadované řešení

Poslat sms předem hlavně čekat lidi nemaj vrtule aby byli tak rychlí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 13:45, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jestliže smlouvu uzavřel prodávající, je tedy vhodné kontaktovat jeho, aby mohl službu reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 12:55, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.