Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
zakoupil jsem mobilní telefon značky Samsung ve Vodafone v Ústí n.L. Přiznávám že mi MT upadl hned 14-dní po koupi. Následkem pádu byli oděrky a vrypy na pravé straně. Poté jsem si na MT zakoupil obal a občas jsem si s obalem hrál že jsem ho sundával a nandával. Následkem bylo oloupání barvy na levém horním rohu. Když jsem jednou vyndal MT z kapsy zjistil jsem bublinu v pravém horním rohu. Myslel jsem si, že jsem si odloupl folii a tak jsem koupil novou folii s tím, že si ji přelepím. Když jsem starou folii sundal, zjistil jsem, že se nejedna o odloupnutou folii, ale o odloupnutou dotykovou vrstvu. Neváhal jsem a navštívil jsem výše zmíněnou prodejnou s tím, že chci uplatnit reklamaci na výše zmíněnou závadu a další závady, které jsem na telefonu zjistil. Závadu jsem popsal takto. "V levém horním rohu odloupnutá dotyková vrstva, odloupnutý lak reproduktoru, odloupnutá barva na spodní krytce konektoru." A to přesně 15.12.2014. Dnes jsem na stránkách společnosti Britex-CZ s.r.o. zjistil, že reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození a byly přiloženy fotografie a cenová nabídka na nezáruční opravu za cca 4500 Kč. Na fotografiích poukazoval servis především oděrky na pravé straně MT a jedna fotografie poukazovala i na výše zmíněný poškozený levý roh na kterém ovšem nejsou vrypy poukazující na pád.
Touto cestou prosím o pomoc.
Předem děkuji
Samsung Galaxy S5
Záruční oprava telefonu
|
Tweet |
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození, které si způsobil sám spotřebitel. V tomto případě by se neměl posuzovat pouze následek, ale je nutné posoudit příčinu poškození, zda spočívá ve vadném provedení nebo jiné vyrobní vadě, nebo zda byla způsobena spotřebitelem.
Hezký den, pane Libeši,
pokud s uzavřením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit na naše Reklamační oddělení, které celou záležitost posoudí. Kontaktní formulář je k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.