Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#55292Vágní přístup zákaznického servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2022, před 3 lety

Jan Folwarczny

Znění stížnosti

Dobrý den,
s manželkou jsme dlouhodobými zákazníky prodejny Lidl v Českém Těšíně. V prodejně nakupujeme většinu námi potřebných potravin, jak rovněž i valnou část drogistických a kosmetických výrobků. Jako pomyslný bonus čerpáme i z nabídky průmyslového zboží. S obsluhou jsme velmi spokojení.
Z výše uvedených důvodů jsme uvítali věrnostní program Lidl Plus. Na mé straně tento program funguje bezvadně, avšak na straně manželky nastal problém, který jí znemožňuje využívání tohoto programu. Problém spočívá v tom, že předmětná aplikace Lidl Plus přestala generovat QR kód, který se uplatňuje na skeneru u pokladen. Od 7.ledna 2022 jsme se několikrát obraceli s žádostí na zákaznický servis o poskytnutí pomoci a zjednání nápravy. Předali jsme veškeré požadované informace písemnou formou, na což jsme od zákaznického servisu obdrželi postupně čísla případů *** a ***. V telefonním styku s pracovníky zákaznického servisu jsme pokaždé ujišťováni, že tento problém řeší jejich technická podpora.
Jelikož od začátku vzniku zmíněného problému uběhl už pomalu jeden měsíc, a ze strany zákaznického servisu přes veškeré urgence se nemůžeme dočkat řešení, jsme nuceni uplatnit stížnost touto formou.


Produkt

Využívání věrnostního programu Lidl Plus


Požadované řešení

Zprovoznění věrnostního programu Lidl Plus vygenerováním QR kódu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 13:53, před 3 lety

Z výše uvedeného vyplývá, že se nejspíše jedná o technickou chybu. Protože služba není poskytnuta ve kvalitě odpovídající účelu, je možné službu reklamovat, což spotřebitel učinil. Tato reklamace musí být následně prodávajícím vyřízena obecně ve 30denní lhůtě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2022 14:05, před 3 lety

Dobrý den, pane Folwarczny, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že aplikace Lidl + není v pořádku. Bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit a vyřešit jí k Vaší spokojenosti. Je nutné vyčkat na informace ze strany zákaznického servisu, případně jej urgovat pro sjednání nápravy. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 15:47, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 14:41, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.