Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
s manželkou jsme dlouhodobými zákazníky prodejny Lidl v Českém Těšíně. V prodejně nakupujeme většinu námi potřebných potravin, jak rovněž i valnou část drogistických a kosmetických výrobků. Jako pomyslný bonus čerpáme i z nabídky průmyslového zboží. S obsluhou jsme velmi spokojení.
Z výše uvedených důvodů jsme uvítali věrnostní program Lidl Plus. Na mé straně tento program funguje bezvadně, avšak na straně manželky nastal problém, který jí znemožňuje využívání tohoto programu. Problém spočívá v tom, že předmětná aplikace Lidl Plus přestala generovat QR kód, který se uplatňuje na skeneru u pokladen. Od 7.ledna 2022 jsme se několikrát obraceli s žádostí na zákaznický servis o poskytnutí pomoci a zjednání nápravy. Předali jsme veškeré požadované informace písemnou formou, na což jsme od zákaznického servisu obdrželi postupně čísla případů *** a ***. V telefonním styku s pracovníky zákaznického servisu jsme pokaždé ujišťováni, že tento problém řeší jejich technická podpora.
Jelikož od začátku vzniku zmíněného problému uběhl už pomalu jeden měsíc, a ze strany zákaznického servisu přes veškeré urgence se nemůžeme dočkat řešení, jsme nuceni uplatnit stížnost touto formou.
Využívání věrnostního programu Lidl Plus
Zprovoznění věrnostního programu Lidl Plus vygenerováním QR kódu.
|
Tweet |
Z výše uvedeného vyplývá, že se nejspíše jedná o technickou chybu. Protože služba není poskytnuta ve kvalitě odpovídající účelu, je možné službu reklamovat, což spotřebitel učinil. Tato reklamace musí být následně prodávajícím vyřízena obecně ve 30denní lhůtě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Folwarczny, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že aplikace Lidl + není v pořádku. Bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit a vyřešit jí k Vaší spokojenosti. Je nutné vyčkat na informace ze strany zákaznického servisu, případně jej urgovat pro sjednání nápravy. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.