Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před vánoci v roce 2021 mne poptávky.cz volali. Nabídli mne službu na nabízení zakázek přes jejich společnost.
Cena s dph byla 6500,
Nelze vyžádat nahrávány hovor. Prý nemám na něj nárok. Bohužel mne nechtějí peníze navrátit zpět. Nechci využívat službu od firmy která zasílá poptávky úplně v jiném oboru.nez je ten můj
Po telefonu mne bylo řečeno touto větou. Ze o peníze nepřijdu. Dobře zvolené větrák. Aby člověk skočil na špek. Pp měsíci popisování mne stále říkají že na své peníze nemám vůbec nárok.ani za 1. 2 či 5 let. Ze jsou tam u nich uložené. Kyzbjsem se ptala. Ze nesouhlasím s tímto vyjádřením. Ze mohu onocnet. Zrušit živnost. Nebo dostanu lukrativní nabídku k dlouhodobé spolupráci. Tak je to nezajímá a i tak nemám nárok na své peníze. Z žádných důvodů nemám nárok na své peníze. Což v hovoru řečeno nebylo.
Uzavírání smluv po telefonu jsou trestný čin
Prosím o pomoc
Nabídky spolupráce jiných firem pres portál poptávky.cz
Navrácení peněz za špatně nabízené poptávky ne oboru. Spatne jednani z call centra. A zrušení nabídky
|
Tweet |
Z popisu stížnosti není jisté, zda se jedná o spor spotřebitele s podnikatelem, nebo o spor dvou podnikatelů. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, budeme předpokládat, že stěžovatelem je spotřebitel.
Jestliže služba neodpovídá objednávce, je možné ji reklamovat.
Vzhledem k tomu, že již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, je možné, že bude nutné smlouvu vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (spotřebitel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě.
Zároveň však dle § 430 občanského zákoníku platí, že jednání zaměstnanců zavazuje podnikatele. Jestliže tedy zaměstnanec z call centra slíbil nějaké vlastnosti služby, je tímto slibem podnikatel zavázán a musí tak plnit. V opačném případě se jedná o porušení smlouvy - spotřebitel by tak měl práva z vadného plnění, což může být v krajním případě i odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.