Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55294Špatná volba a vytvořen rychlý hovor na uzavření smlouvy po telefonu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2022, před 3 lety

Jiřina Kupková

Znění stížnosti

Před vánoci v roce 2021 mne poptávky.cz volali. Nabídli mne službu na nabízení zakázek přes jejich společnost.
Cena s dph byla 6500,
Nelze vyžádat nahrávány hovor. Prý nemám na něj nárok. Bohužel mne nechtějí peníze navrátit zpět. Nechci využívat službu od firmy která zasílá poptávky úplně v jiném oboru.nez je ten můj
Po telefonu mne bylo řečeno touto větou. Ze o peníze nepřijdu. Dobře zvolené větrák. Aby člověk skočil na špek. Pp měsíci popisování mne stále říkají že na své peníze nemám vůbec nárok.ani za 1. 2 či 5 let. Ze jsou tam u nich uložené. Kyzbjsem se ptala. Ze nesouhlasím s tímto vyjádřením. Ze mohu onocnet. Zrušit živnost. Nebo dostanu lukrativní nabídku k dlouhodobé spolupráci. Tak je to nezajímá a i tak nemám nárok na své peníze. Z žádných důvodů nemám nárok na své peníze. Což v hovoru řečeno nebylo.
Uzavírání smluv po telefonu jsou trestný čin
Prosím o pomoc


Produkt

Nabídky spolupráce jiných firem pres portál poptávky.cz


Požadované řešení

Navrácení peněz za špatně nabízené poptávky ne oboru. Spatne jednani z call centra. A zrušení nabídky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 14:09, před 3 lety

Z popisu stížnosti není jisté, zda se jedná o spor spotřebitele s podnikatelem, nebo o spor dvou podnikatelů. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, budeme předpokládat, že stěžovatelem je spotřebitel.

Jestliže služba neodpovídá objednávce, je možné ji reklamovat.

Vzhledem k tomu, že již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, je možné, že bude nutné smlouvu vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (spotřebitel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě.

Zároveň však dle § 430 občanského zákoníku platí, že jednání zaměstnanců zavazuje podnikatele. Jestliže tedy zaměstnanec z call centra slíbil nějaké vlastnosti služby, je tímto slibem podnikatel zavázán a musí tak plnit. V opačném případě se jedná o porušení smlouvy - spotřebitel by tak měl práva z vadného plnění, což může být v krajním případě i odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 13:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.