Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#5530Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Jurij Lohvynenko

Znění stížnosti

Dne 2.8.2014 jsem si koupil auto v aaa auto v plzenske pobočce. Škoda octavia 2. rok vyroby 2006-1.9 tdi.149097 km najeto.
za 8 let stare auto jsem dal 171999 v častce uz byla zahrnuta nejaka udajna sleva 15190 takže na to o jak stare auto se jedna tak hodne drahe. ale prodejcem jsem byl vyslovne ujišten-mam tři svědky co tam byly se mnou- ze i když je to dost penez tak zase auto je v perfektnim stavu bez dalšich investic. 15.12.2014 mi cestou do prace odešlo turbodmychadlo byl jsem bez obav protože samozřejmě mam take pojištěni Carlife Garance. kam jsem 16.12.2014 zavolal bylo mi řečeno at necham odhadnout a opravit zavadu a obratim se na nejbližši kancelař pojištovny což je pro mně aaaAuto chomutov kde jsem předal reklamaci včetně protokolu zjištěni zavad a rozpočtu na opravy a již zaplacene faktury na 10 429,00 kč tou dobou jsem měl najeto 157 129 km. převzal to ode mně pan ktery před tim venku nabizel auta s tim že to předa reklamačnimu odděleni. Dne 8.1.2015 mi přišlo rozhodnuti o reklamaci. ted to opišu slovo od slova jak je... Kupujici byl při koupi seznamen se stavem vozu a s timto souhlasil.Kupujici byl vyslovně upozorněn prodavajicim v protokolu o zkušebni jizdě a předani vozidla na skutečnost,že vozidlo je zařazene do skupiny.D.Technicky stav automobilu patřiciho do teto skupiny je velmi špatny,prodavajici rozhodně doporučil kupujicimu provedeni dukladne technicke kontroly a provedeni oprav zakladnich technickych agregatu jako motoru,převodovky,brzd,chladiče a jinych a to na sve naklady.Předmětem reklamace neni vada,za kterou prodavajici odpovida,a proto prodavajici reklamaci zamita....Tak už nevim na koho se mam obratit pač dle vyjadřeni aaaAuto jsem mohl bejt rad že auto bylo vubec pojizdne a měl jsem rovnou dojet do nejbližšiho servisu a většinu všech duležitejch dilu si nechat vyměnit.Mimochodem skuina.D.mimo jine znamena.technicky stav je velmi špatny. je předpoklad že v ramci tk nemusi byt uznan spusobilym provozu.24.7.2014. dle zaznamu vozidlo prošlo tk a to bez jedine zavady ani drobne. body skupiny.D....za a.automobil ma najeto vice než200 000km...za.b.automobil je starši 12 let...za c.stav automobilu je velmi špatny....dle tk stav vozidla byl 8 dni před koupi velmi dobrej tak se ptam z jakeho duvodu mi nebyla uznana reklamace.když nesplnuji ani jeden bod.


Požadované řešení

Proplaceni častky vynaložene na odstraněni zavady 10 429,00kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 17:19, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí prokázat, že vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu.

Vzhledem k výše uvedenému by spotřebitel měl nyní prokázat, že byl prodávajícím výslovně ujištěn o jiných vlastnostech vozu (např. čestným prohlášením svědků). Jako podpůrný důkaz lze doložit i doklad o provedené technické kontrole. Tímto dokladem by bylo možné podpořit svědecké výpovědi a vyvrátit tak existenci vad, které jsou obsaženy ve smlouvě a současně by měly být v rámci technické prohlídky odhaleny a zapsány do protokolu o jejím provedení. Toto se vzahuje pouze ke kontrolovaných závadám v rámci STK. Pokud prodávající rozděluje vozy do kategorií dle stanovených kritérií, je možné zařezení vozu rozporovat s poukazem na tato kritéria.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2015 17:24, před 10 lety

Vážený pane Lohvynenko,
životnost turbodmychadla je udávána na cca 6000 motohodin, tedy přibližně 150 000km, podle toho, jak kdo s vozidlem zachází.Reklamace byla sepsána po ujetí cca 8300km a při stavu tachometru 157 400. Pokud životnost tohoto dílu skončila, je třeba, aby si ho zákazník opravil, jedná se o běžné opotřebení. Reklamace byla proto zamítnuta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2015 12:26, před 10 lety


Jurij Lohvynenko

Dekuji za prvni kloudne vyjadřeni k pripadu.Bohužel nevim jak mam oslovovat neznam jmeno ani tytul ale jsem si skoro jist ze jste byl prvni kdo se na tu reklamaci opravdu podival.Mužu se zeptat proč mi takovato odpověd nebyla poskytnuta na poprve a že zamitnuti reklamace vypadalo tak že se to hodi na jakoukoli poruchu a na jakekoli vozidlo že to mate předtištěne a že takoveto zamitnuti a odpověd stejnou z rozdilem doručovaci adresy rozesilate vice lidem? Timto zaroven prosim jestli mel nekdo stejnou odpověd at se take ozve...Nebo vaše reklamačni odděleni ma takto laksni přistup ke každemu připadu,nebo to na reklamačnim vubec nebylo? a odeslal to ten stejnej pan kterej to sepsal. aby se vědělo tak beze mně dal mi to podepsat v čekarně na pobočce v chomutově kde už bylo zaškrtnuto že zavada při koupi vozu nebyla dle meho udajneho vyjadřeni .nikdo se mně na nic nezeptal.Připominam vyřidil to se mnou pan co venku nabizi auta.Nic proti zřejmě mate pouze nadane zaměstnance kteri vyřeši každej problem.Ale to jsem odbočil,jel jsem puvodně na chomutovskou pobočku z reklamaci kterou jsem měl podat zastupci pojištovny jak mi bylo telefonicky zděleno jak ma zakaznik u vas postupovat při uplatněni reklamace?Stači ji předat jakemukoli prodejcy ve vašich pobočkach?Je každy vaš zaměstnanec tak dobře proškolenej že muže sepsat reklamaci?Jiste je že zaměstnanec neni nestrany a vnuti zakaznikovi podepsat něco co vyzni v zakaznikuv neprospěch už od počatku. Ale mam pisemne vyjadřeni reklamace a ještě nejsem si jist jak s tim naložim musim si to rozmyslet každopadně životnost turba si zjistim.Ale mužete mně a zcela jistě to zajima vice zakazniku jak je to s těmi kategoriemi?Opravdu si stojite za vyjadřenim vašeho reklamačniho odděleni že u vas si za cca 170 000 koupi zakaznik auto u ktereho je potřeba vyměnit všechny duležite dily jak? jak jsem již citoval. A jeto oficialni stanovisko za celou firmu? Platito pro každeho zakaznika? Jeto nastavenej vzorec nebo jsem byl jedinej a všechny ostatni vozy i mnohem levnejši jsou v perfektnim stavu jak to je?Potom bych se citil ja oklaman a mam na to dukaz jak mně pan v plzni přemlouva což v oduvoněni zamitnuti je uplě překroucene což mně velice uraži a tim mně zřejmně asi snažil oklamat protože jednani a přesvědčovani prodejce jak je to technicky skvělej vuz. a vyjadřeni zastupcu firmy uplně diametralni že vuz je zralej do šrotu tak jsem byl oklaman dle meho nazoru. Važeni pane či pani položil jsem spoustu otazek vaše prvni odpověd se mi libila kdy jste odpovidal vy hned na poprve tak to nemuselo dojit tak daleko.ale bohužel laksni přistup nekterej vašich zaměstnancu mně nuti přemjšlet o dalšim postupu vuči vaši společnosti. Stale doufam že se to nějak dobře vyřeši.Doufam že se budete snažit odpovědět na většinu mich otazek aby jsme našly nějake vychodisko vyhodne pro všechny zučastněne strany.Moc děkuji za odpověd podle ni zvažim dalši postup. Přeji krasny den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2015 17:41, před 10 lety

Vážený pane Lohvynenko,
věřte prosím, že na reklamaci se podívali detailně i kolegové už na jejím začátku. Určitě s Vámi ale musím souhlasit, že měli věnovat více času komunikaci s Vámi, aby Vám vše řádně vysvětlili. K těm Vašim otázkám - je jich opravdu hodně, odpovím alespoň na některé. Ano - to, že reklamaci sepíše zaměstnanec pobočky, není nic divného. Zejména na menších pobočkách je to nezbytnost - nesouhlasím ovšem s tím, že by byl nějak zaujatý, protože samotné sepsání reklamace není její vyhodnocení. To už pak samozřejmě není na něm. Kategorie vozů používáme pro jejich specifikaci jak ve skladovém hospodářství, tak i samozřejmě při prodeji vozu v předávácím protokolu. Doufám, že nové těžkosti s Vaším vozem se již neobjevily. Dlužím Vám ještě své jméno, omlouvám se, že jsem ho neuvedl v první odpovědi - Vojtěch Toráč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2015 08:25, před 10 lety


Jurij Lohvynenko

Děkuji pane Torač za rozumne vyjadřeni kdyby jste mi odpovidal vy jako prvni tak by k teto situacy vubec nedošlo jak jste se prvně vyjadřil bych bral za dostačujici mne šlo o ferove jednani.Přeji hezky den a tim to uzaviram.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2015 08:29, před 10 lety

Stížnost je tedy tímto vyřešeno, děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2015 10:36, před 10 lety


Jurij Lohvynenko

Hodnocení: