Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
chtěl bych odpovědné lidi požádat zdali by se nezamysleli nad tímto problémem. Nádraží nejsou v drtivé míře na přemisťování pasažérů s koly vůbec vybavena. Např. Potřebujete přestoupit s naloženým kolem po schodech dolů a pak nahoru a máte na to pár minut? Nemožné!! Výtahy jsou malé a kolo se tam nevejde a každý funguje jinak, což znají jen místní. Třeba v Chocni nádraží opravené za miliardu, ale na cyklisty nikdo nemyslel. A stačilo by málo, třeba po straně schodiště přišroubovat 25 cm široké prkno po kterém by se s kolem dalo sjet i ho pohodlně vytlačit. Tak je to na všech nádražích v cizině. Asi málokdo z Vašich úředníků si dovede představit stát s naloženým kolem v podchodu a před sebou 40 strmých schodů do hlavní haly!!! Prosím za všechny pasažéry cyklisty za urychlené řešení.
Děkuji a s pozdravem vlakům přednost
po všech schodištích po stranách našroubovat 25 cm široké fošny
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.