Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obchod nedodal ani po měsíci již zaplacené zboží v ceně několika tisíc korun ani po několika výzvách po telefonu i e-mailu.
Majitel nepravdivě uváděl, že je zboží skladem, ale nebylo, a patrně je obchod neměl k dispozici vůbec. Žádal jsem majitele několikrát, aby věc vysvětlil, zaslal zboží nebo vrátil peníze s omluvou, ale nestalo se nic.
Bohužel jsem nebyl dost opatrný a nehledal předem reference tohoto obchodu na internetu, je snadno k dohledání několik dalších podobných případů např. na http://najisto.centrum.cz/3116929/alfa-security-group-sro/hodnoceni/ nebo http://forum.lupa.cz/index.php?topic=3452.0%20nebo%20http://obchody.heureka.cz/dumshop-cz/recenze/.
Stejný majitel provozuje i e-shop www.sporting-shop.cz.
Dodání zboží alespoň v náhradní lhůtě s omluvou a kompenzací, např. dopravou zdarma jako vyjádření úcty k zákazníkovi
|
Tweet |
Stranám z uzavřené kupní smlouvy plynou práva a povinnosti. Prodávající je povinen dodat zboží ve sjednané lhůtě. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, se ocitá v prodlení. V takovém případě by spotřebitel mohl od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz.
Neujednají-li strany, kdy má prodávající plnit, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen dodat zboží bez zbytečného odkladu.
Dobrý den
Omlouváme se p. Ivu Paulíkovy za nedodání zboží. Už včera mu byl zaslán omluvný email a částka převedena na jeho účet. Při velkém objemu objednávek se stává pochybení. Dost zboží pochopitelně máme skladem, ale někdy se musí doobjednávat velikosti, Nebo přivézt z jiného skladu v zahraničí. Prodáváme hlavně do zahraničí. Také je jasně uvedeno při nákupu nad 2000,- CZK doprava zdarma
Co se týká ohledně referencí moc na ně nedáme z důvodu každou chvíli někdo ( bývalí webmaster, zaměstnanci, zákazníci ) nám napíše ( zavolá ), že když mu nedáme slevu, nevyjdeme vstříc napíše špatnou reklamu. Taky se stává že sloužíme jako půjčovna ( oblečení, elektronika ) A naopak když někomu zaplatíme napíše dobré reference atd.
Děkuji
Alfa Security group
Hodnocení:
Komentář: Stížnost uzavírám s tímto závěrem: Obchod nepravdivě uváděl dostupnost zboží, a to opakovaně po dva týdny navzdory tomu, že věděl, že dodání do vánoc nelze stihnout. Peníze skutečně nakonec po měsíci s omluvou vrátil, ale bez jakékoliv další kompenzace. Nedovedu si představit, že by si něco takového dovolil jakýkoliv obchod například v US nebo Velké Británii, kde by velmi pravděpodobně jako omluvu (za neúmyslé nedopatření) například zaslali jiné zboží zboží zdarma a samozřejmě by to již nikdy nestalo. Jak vidím na jiných recenzích na webu, praktika stále pokračuje.