Společnost


ALFA Security Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5532Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Ivo Paulík

Znění stížnosti

Obchod nedodal ani po měsíci již zaplacené zboží v ceně několika tisíc korun ani po několika výzvách po telefonu i e-mailu.
Majitel nepravdivě uváděl, že je zboží skladem, ale nebylo, a patrně je obchod neměl k dispozici vůbec. Žádal jsem majitele několikrát, aby věc vysvětlil, zaslal zboží nebo vrátil peníze s omluvou, ale nestalo se nic.
Bohužel jsem nebyl dost opatrný a nehledal předem reference tohoto obchodu na internetu, je snadno k dohledání několik dalších podobných případů např. na http://najisto.centrum.cz/3116929/alfa-security-group-sro/hodnoceni/ nebo http://forum.lupa.cz/index.php?topic=3452.0%20nebo%20http://obchody.heureka.cz/dumshop-cz/recenze/.
Stejný majitel provozuje i e-shop www.sporting-shop.cz.


Požadované řešení

Dodání zboží alespoň v náhradní lhůtě s omluvou a kompenzací, např. dopravou zdarma jako vyjádření úcty k zákazníkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 13:37, před 10 lety

Stranám z uzavřené kupní smlouvy plynou práva a povinnosti. Prodávající je povinen dodat zboží ve sjednané lhůtě. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, se ocitá v prodlení. V takovém případě by spotřebitel mohl od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz.

Neujednají-li strany, kdy má prodávající plnit, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen dodat zboží bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2015 09:08, před 10 lety

Dobrý den
Omlouváme se p. Ivu Paulíkovy za nedodání zboží. Už včera mu byl zaslán omluvný email a částka převedena na jeho účet. Při velkém objemu objednávek se stává pochybení. Dost zboží pochopitelně máme skladem, ale někdy se musí doobjednávat velikosti, Nebo přivézt z jiného skladu v zahraničí. Prodáváme hlavně do zahraničí. Také je jasně uvedeno při nákupu nad 2000,- CZK doprava zdarma
Co se týká ohledně referencí moc na ně nedáme z důvodu každou chvíli někdo ( bývalí webmaster, zaměstnanci, zákazníci ) nám napíše ( zavolá ), že když mu nedáme slevu, nevyjdeme vstříc napíše špatnou reklamu. Taky se stává že sloužíme jako půjčovna ( oblečení, elektronika ) A naopak když někomu zaplatíme napíše dobré reference atd.

Děkuji
Alfa Security group

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2015 14:51, před 10 lety


Ivo Paulík

Hodnocení:

Komentář: Stížnost uzavírám s tímto závěrem: Obchod nepravdivě uváděl dostupnost zboží, a to opakovaně po dva týdny navzdory tomu, že věděl, že dodání do vánoc nelze stihnout. Peníze skutečně nakonec po měsíci s omluvou vrátil, ale bez jakékoliv další kompenzace. Nedovedu si představit, že by si něco takového dovolil jakýkoliv obchod například v US nebo Velké Británii, kde by velmi pravděpodobně jako omluvu (za neúmyslé nedopatření) například zaslali jiné zboží zboží zdarma a samozřejmě by to již nikdy nestalo. Jak vidím na jiných recenzích na webu, praktika stále pokračuje.