Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5533Nedodané zboží na voucher

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2015, před 10 lety

Milan Sup

Znění stížnosti

Více jak před měsícem jsm na slevovém portálu PoštovnéZdarma.cz
objednal a zaplatil :
Svítící ventilky č.obj. 4072226014 za 229Kč
USB flasch disk32Gb č.obj. 4072302014 ya 249Kč
Doposud jsem žádné zboží neobdržel!!!!!!


Požadované řešení

Doručit objednané zboží
nebo vrátit zaplacený obnos


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 11:58, před 10 lety

Voucher je nutné uplatnit v souladu s pokyny na něm uvedenými. Prodávající má po vytvoření objednávky povinnost tuto skutečnost spotřebiteli potvrdit. Samotné dodání zboží se má odehrát ve sjednané lhůtě. Pokud není doba dodání sjednána, spotřebitel může požadovat dodání zboží ihned a prodávající má poté povinnost splnit bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 09:17, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu zaplacené zboží bylo dodáno. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.