Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#55347T-Mobile Czech Republic Neoprávněná kauce za služby plus odmítnutí jejich vrácení.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2022, před 3 lety

Dmitiri Osipov

Znění stížnosti

Dne 26. 10. 2021 jsem uzavel učastnickou smlouvu s T-Mobile na poskytování mobilních internetových služeb. Zaměstnanec mi jako novému učastniku stanovil nucenou zalohu ve vyši 500 korun, a to navzdory skutečnosti, že jsem již jednou byl zakaznikem T-Mobile (č. 68148600). V době uzavření stávající smlouvy byla stará smlouva č 68148600 ukončena z důvodu nekvalitného poskytování služeb společností T-Mobile (pravidelné odpojení a pomala rychlost pripojeni) a nedbalého nakládání s mými údaji (posilali mi poštu na starou adresu, přestože jsem jim novou adresu sdělil včas). Bylo mi také vysvětleno, že záloha mi bude vrácena po 3 měsících používání bez dalších podmínek, ale podle výsledků faktury č 58190375 a následným telefonickým kontakt s operátorem se ukázalo, že mi nikdo nevrátí nezákonně stanovenou zalohu.


Produkt

Internet 4G


Požadované řešení

V tomto ohledu požaduji 1) Zálohu ve výši 500 Kč mi obratem vrátíte nebo ji zahrneme do aktuální faktury za komunikační služby jako predplatek, jinak to vyřeším pozlem, pomoci ČTU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 09:58, před 3 lety

Podle § 430 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání jeho zaměstnance (obchodní zástupce, ale i osoba na pobočce apod.) jestliže se nejednalo o zjevný exces. O zjevný exces se dle našeho názoru nejedná, proto se tedy spotřebitel mohl spolehnout na slib, který se pro podnikatele stal závazným.

Dle výše uvedeného je tedy podnikatel povinen zálohu po 3 měsících vrátit. Zmíněnou fakturu je také možné reklamovat přímo u společnosti.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.