Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5536Stovku za hovor na zákaznickou linku Alza.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2015, před 10 lety

L. L.

Znění stížnosti

Dobrý den,

před Vánocemi jsem si objednal zboží na internetovém eshopu Alza.cz.
V objednávce jsem uvedl, že si pro zboží dojdu na pobočku (výdejnu) v Č.Budějovicích. Po příchodu k prodejně jsem se hodně rychle obrátil při pohledu na frontu, která sahala dvou desítek metrů z prodejny. Doma jsem kontaktoval zákaznickou linku Alza s požadavkem, jestli není možné změnit způsob dodaní na poštu či kurýra. Na spojení s operátorem jsem čekal přibližně 19min a poté přišla konečně má minuta kontaktu s pracovníkem Alza.cz! - odpovědí bylo, že není možná změna způsobu dodání. Tato sranda mě stála na vyúčtování neuvěřitelných 98,32 Kč! Jsem ochoten zaplatit hovor, který ale povedu s člověkem a ne za poslouchání automatu!

Část podrobného výpisu hovorů (červeně je vyznačen hovor na vaší linku):

http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=1014209305341


Produkt

Nepřijatelná cena hovorného


Požadované řešení

Nenechte platit své zákazníky za čekání na Vaší zákaznické lince.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2015 17:24, před 10 lety

Prodávající, který v souvislosti s uzavřenou smlouvou používá pro komunikaci se spotřebitelem veřejnou komunikační síť, nesmí dle zákona o ochraně spotřebitele pro tuto komunikaci využívat telefonní číslo pro přístup ke službám s vyjádřenou cenou (jedná se zejména o prémiové linky).

V uvedené věci se ale o tento případ nejedná. V tomto případě se jedná o linku s běžnou tarifikací, kdy spotřebitel sám zvolil prostředek komunikace s podnikatelem. Cena takového hovoru je pak stanovena dle smlouvy s operátorem. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.