Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánoci jsem objednal zboží a oni mi ho nedoručili asi 2,5 měsíce i když mi psali furt mail:
Vážený zákazníku,
Váš balíček je na cestě, jelikož však spolupracujeme s několika zahraničními dodavateli, činí doba dodání 5 až 40 pracovních dní od předání objednávky dodavateli. Sledovací kód zásilky bohužel nemáme od dodavatele k dispozici, o Vaši zásilku však nemusíte mít strach, dorazí Vám v termín, který je uvedený v obchodních podmínkách. Při dodání zásilky by Vás měl kontaktovat kurýr na telefonní číslo uvedené v objednávce, pokud by Vás nezastihl, ukládá zboží na poštu. Druhá varianta je, že Vám může zboží doručit Zásilkovna, ta Vám dá v SMS vědět kde se nachází vaše zásilka a kdy a kde si jí můžete popřípadě vyzvednout. V několika případech se nám bohužel stalo, že pošta nedala zákazníkovi o uložené zásilce vědět, proto Vás poprosím se případně zkusit zeptat přímo na pobočce pošty. Pokud chcete vrátit peníze, tak prosím počkejte až zásilka dorazí a vraťte nám zásilku do 14 dnů a my Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet. Pokud máte ještě nějaké dotazy neváhejte nám napsat.
Děkujeme za pochopení.
--
S pozdravem a přáním krásného dne,
Tým Meek,
info@meek.cz
10555-121 Svítící růže v luxusním balení LEDROSE - Barva04 1x 590 Kč Způsob platby: Online platba kartou Datum UZP: 10. 12. 2021 Datum fakturace: 10. 12. 2021 Datum objednávky: 10. 12. 2021
Vrácení peněz 600kč + odškodnění a uzavření obchodu.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
S ohledem na výše uvedené konstatujeme, že spotřebitel není povinen čekat s odstoupením od smlouvy na doručení zboží.
V případě, že prodávající následně nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.