Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsme šli do společnosti přihlásit se na jezdecké kurzy pro našeho syna, po telefonu jsme řekli, že poplatek pro cizince mluvící anglicky je 650 korun na hodinu, ale když jsme šli do společnosti, společnost řekla, že protože dítě byl příliš mladý, bylo to jen 20 minut, ale stále byl účtován stejný poplatek.
30.1.2022/1600/Vyjíždka s doprovodem včetně přípravy koně. . . . . . . . 650,-Kč
vrácení peněz
|
Tweet |
Podle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaného výrobku nebo služby.
Jestliže informace o ceně a vlastnosti (času) poskytované služby neodpovídala realitě, je možné službu reklamovat. Vhodným výsledkem reklamace by byla přiměřená sleva, případně poskytnutí služby řádně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.