Společnost


Milada Froňková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55368Podvod s časem jezdeckého tréninku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2022, před 3 lety

Ju-Hung Lin

Znění stížnosti

Dnes jsme šli do společnosti přihlásit se na jezdecké kurzy pro našeho syna, po telefonu jsme řekli, že poplatek pro cizince mluvící anglicky je 650 korun na hodinu, ale když jsme šli do společnosti, společnost řekla, že protože dítě byl příliš mladý, bylo to jen 20 minut, ale stále byl účtován stejný poplatek.


Produkt

30.1.2022/1600/Vyjíždka s doprovodem včetně přípravy koně. . . . . . . . 650,-Kč


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 11:37, před 3 lety

Podle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaného výrobku nebo služby.

Jestliže informace o ceně a vlastnosti (času) poskytované služby neodpovídala realitě, je možné službu reklamovat. Vhodným výsledkem reklamace by byla přiměřená sleva, případně poskytnutí služby řádně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 13:23, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.