Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Máme 2 objednávky objednané, první objednávka vytvořená 26. 10. 2021, objednávka obsahovala 3 produkty, stále chybí jeden kus nábytku, platba uhrazená dopředu, přislíbeno dodáni do 8.11. 2021…. Na vrácení peněz a zrušení objednávky žádna reakce, na firmu jsem volal 10x už a furt nic furt jen sliby a že nemají zboží na centrálním skladu - při vytvoření objednávky 26. 10. 2021 bylo vše skladem dle internetových stránek ! …na infolince tvrdí že dodají nejdříve 6. 2. 2022
Druhá objednávka vytvořená 20. 12. 2021. Objednávka obsahovala 5 kusů nábytku, opět platba předem, vše z naši strany zase zaplaceno, jedna věc skladem při objednáni, jedna věc s dodánim do 31. 12. 2021. Zbytek do půlky Ledna, opět nemáme nic, výmluvy na infolince, zboží dodají údajně od 6. 3. 2022. Když jsem zaměstnanci na infolince položil otázku proč lidem lžou a na internetových stránkách mají zboží skladem apod. A mě řekl něco jiného, odpověděl - nevím co máte nebo máme na internetu, já tu vidím že zboží neni a jen tak nebude, rázem odpovím já, to lžete a balamutíte lidi, podvodná reklama ..? Infolinka opět odpoví že to neni jejich věc a že ho to nezajímá…
Pak nám pravidelně zasílají dotazníky na spokojenost s dodaným zbožím které vůbec není dodané a ve finále volají zě nám dodaji jeden ks nábytku, který už máme měsíc dávno dodaný, ihned položíme otázku kdy bude zbytek….odpověd´ zboží neni a jen tak nebude.
Máme malé ditě, druhé máme těsně před porodem, v bytě žijeme v krabicích a dělají z nás akorát blbce. Zaplatili jsme dohromady 40 000 Kč a nemáme 85% věcí dodaných a nevíme kdy vůbec budou, peníze vrátit nechtějí.
Tv stolek Daisy, obývací skřín Daisy, obývací komoda Daisy, obývací komady Daisy, šatní skřín Oslo, předsíňový věšák a botník Trond
Okamžité dodání zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v souladu s obchodními podmínkami zákazníkem odsouhlasenými v okamžiku zakoupení zboží může dojít k posunům termínu dodání zboží.
Zákazník by u objednávek prokazatelně informován o změnách termínu dodání - objednané zboží je na objednávku a probíhá výroba. Bohužel, aktuální omezení u dodavatelů související s pandemií a s tím spojené prodlení není možné vždy ovlivnit. V případě, že změnu termínu dodání zákazník neakceptuje, může danou položku z objednávky zrušit a budou mu vráceny peníze.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.