Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V sobotu 29.1. zhruba v 14 hod. jsem šel provést rodinný nákup na adrese Horská 647, Trutnov. Po cca pěti minutách prošli minimálně 3 lidé zcela bez zakrytých úst a nosu. Zpočátku jsem to ignoroval, ale posléze, co se přímo zaměstnankyně s jedním z těchto dala do přátelského rozhovoru, jsem šel obsluhu i dotyčného upozornit. Od dotyčného mi bylo samozřejmě sděleno, že mi do toho nic není. Od obsluhy nebyla ani snaha o upozornění dotyčného, že by měl respektovat vládní nařízení. Veškerá zde přítomná obsluha mi sdělila že mají NAŘÍZENO z vedení, že nemají jakkoliv tyto nerespektující osoby řešit. Totéž mi bylo sděleno ostrahou. Jako otec od rodiny samozřejmě nakupuji ve více obchodních řetězcích, ale takovouto anarchii jsem nikde nezažil. Zde jsem já, jako osoba poškozená tímto chováním, byl vyloženě vnímán jako vetřelec a nepřítel.
Proškolení personálu, prošetření celé situace. Do budoucna užší spolupráce s PČR stran dodržování vládních nařízení. Personální obměnu za svědomitější a uvědomnělejší osoby.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na místně příslušnou Krajskou hygienickou stanici s podnětem k prověření.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Podnět jsem samozřejmě předal 30.1.2022 na centrálu firmy, kde mě ubezpečili, jak je pro ně hygienická pravidla důležitá což bylo naprosto v rozporu s tím, co jsem viděl v praxi ve zmíněné pobočce. Na závěr oficiální odpovědi bylo uvedeno toto:„Vaši důležitou zprávu jsme předali odpovědným kolegům z vedení (uvedené pobočky), aby své zaměstnanci v tomto ohledu důkladně proškolili“. Více se mnou firma ani její pobočka nekomunikovala a nemůžu říct, že by mě prázdné sliby a ubezpečení cestou e-mailu naplnily pocitem, že to někoho v uvedené firně opravdu zajímá a firma podnikla nějaké skutečné kroky k zlepšení situace. Vzhledem k tomu, že vláda zrušila povinnost nosit zakryté dýchací cesty je to nyní pasé: To, že firma Kaufland ignorovala vládní opatření a to pravděpodobně i systematicky a na úrovni vedení a přímímy příkazy zamstnancům bude pravděpodobně úspěšne zameteno pod koberec.
Dobrý den, prosíme o uzavření případu. Děkujeme Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
S ohledem na výše uvedenou žádost společnosti stížnost uzavíráme.