Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#55376Nemožnost uplatnění slevy a dárkové slevy k narozeninám.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2022, před 3 lety

Dana Andělová

Znění stížnosti

Měla jsem aktivovanou slevu na další nákup v hodnotě 10 Kč, potom jsem měla aktivovanou narozeninovou nabídku na čokoládu zdarma a ani jedna se mi neodečetla, při nákupu jsem měla kartu načtenou, ale nic z toho neproběhlo. Účtenku mám v aplikaci uloženou, tak tomu nerozumím, jak je to možné, neodečetla se ani sleva 10 Kč a ani sleva na čokoládu. Tak nevím, proč je mi něco nabízeno, když samotné uplatnění nefunguje.


Požadované řešení

Znovu poslat kupon + dárek k narozeninám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2022 09:48, před 3 lety

Jelikož se v případě uvedených "poukázek na slevu" nejedná o spotřebitelův zákonný nárok, může být jejich poskytování a následné uplatňování upraveno specifickými smluvními podmínkami prodávajícího.

Nicméně tyto podmínky musí být jednoznačné, nesmí spotřebitele klamat a vytvářet v něm dojem, že slevu je možné v určité situaci uplatnit, ačkoliv tomu tak není (vábit spotřebitele na neexistující nárok).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2022 09:59, před 3 lety

Dobrý den,paní Andělová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, komplikace, které s uplatněním slevy nastaly, bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit, prosíme Vás, abyste se obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2022 12:49, před 3 lety


Dana Andělová

Nečeká se na vyjádření spotřebitele, ale společnost Lídl mě vyzvala k doložení účtenky a datumu nákupu. Čekám na jejích vyjádření od 11.2.2022.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2022 13:26, před 3 lety

Vzhledem k povaze zprávy, prosíme o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 17:51, před 3 lety

Na povaze zprávy sice není nic zvláštního, nicméně požadavku společnosti vyhovíme. Stížnost je uzavřena bez dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.