Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Měla jsem aktivovanou slevu na další nákup v hodnotě 10 Kč, potom jsem měla aktivovanou narozeninovou nabídku na čokoládu zdarma a ani jedna se mi neodečetla, při nákupu jsem měla kartu načtenou, ale nic z toho neproběhlo. Účtenku mám v aplikaci uloženou, tak tomu nerozumím, jak je to možné, neodečetla se ani sleva 10 Kč a ani sleva na čokoládu. Tak nevím, proč je mi něco nabízeno, když samotné uplatnění nefunguje.
Znovu poslat kupon + dárek k narozeninám.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených "poukázek na slevu" nejedná o spotřebitelův zákonný nárok, může být jejich poskytování a následné uplatňování upraveno specifickými smluvními podmínkami prodávajícího.
Nicméně tyto podmínky musí být jednoznačné, nesmí spotřebitele klamat a vytvářet v něm dojem, že slevu je možné v určité situaci uplatnit, ačkoliv tomu tak není (vábit spotřebitele na neexistující nárok).
Dobrý den,paní Andělová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, komplikace, které s uplatněním slevy nastaly, bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit, prosíme Vás, abyste se obrátila přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Nečeká se na vyjádření spotřebitele, ale společnost Lídl mě vyzvala k doložení účtenky a datumu nákupu. Čekám na jejích vyjádření od 11.2.2022.
Vzhledem k povaze zprávy, prosíme o uzavření případu.
Na povaze zprávy sice není nic zvláštního, nicméně požadavku společnosti vyhovíme. Stížnost je uzavřena bez dohody.