Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#55384Alza kredit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2022, před 3 lety

Lukáš Doležal

Znění stížnosti

dne 19.1.2022 jsem si nechal vyplatit Alza kredit na bankovní účet. Výběr číslo 3220***823 už třikrát jsem urgoval bylo mi odpovězeno, že kredit byl rozdělen na tři platby a to 3220**821 (částka 3.290,- Kč), 3220***822 (částka 840,- Kč) a 3220***823 (částka 1.305,- Kč dostal jsem pouze 1305,- po další urgenci jsem obdržel nový dobropis a to pouze na 196,- na urgence chodí emaily , že se omlouvají a dají do pořádku, že peeníze se rozdělují do několika plateb něco na učet něco kartou atd. zřejmě, aby v tom byl bordel. Nejsou mi schopný poslat kam kolik poslaly.


Produkt

Alza kredit


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2022 10:42, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2022 13:21, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Celou situaci jsem důkladně ověřovala na finančním oddělení. Platba z Alzakreditu byla opravdu zasílána ve třech částkách z technických důvodů. Nicméně veškeré částky byly již proplaceny na zvolený účet. Pana Doležala jsme o tom informovali e-mailově s potvrzením - přiloženými refundačními listy.

Věřím, že kompletní částku již v pořádku dohledá. Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 10:52, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme nyní na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 13:47, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.