Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5539Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2015, před 10 lety

Richard Zálešák

Znění stížnosti

Dne 8.5.2014 jsem objednal telefon z této firmy přes internet. Telefon došel za 2 měsíce, a vše bylo v pořádku. Dne 22.9.2014 nastala na telefonu závada, a podal jsem reklamaci. Domluvil jsem se přes e-mail s panem Kusým,který mi reklamaci uznal na základě fotografií. Telefon jsem odeslal zpět, a po doručení se mi pan Kusý ozval,že na mobilu byla prokazatelná závada a telefon odeslal na reklamaci výrobci.Po 3 měsíce jsem s panem Kusým komunikoval, a on mě pořád ujišťoval,že to bude trochu déle trvat, ať jsem trpělivý. Bohužel od začátku prosince roku 2014 se mi neozval,nezvedá telefon, a neodpovídá na emaily. 6.1.2015 jsem mu napsal e-mailem,že odstupuji od kupní smlouvy. Na toto opět nezareagoval. Na jeho stránkách má od 6.1.2015 napsáno,že vyřizuje všechno po e-mailu,protože je nemocný.


Produkt

DOOGEE PIXELY DG350 4,7"IPS OGS HD Retina 4 Core


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz z důvodu velmi dlouhého časového rozpětí reklamace, a odmlčení prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 16:41, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Totéž platí i pro marné uplynutí sjednané delší lhůty. Spotřebitel má v takovém případě právo na odstoupení od kupní smlouvy. Nereaguje-li prodávající na e-maily, je nutné odstoupení zaslat spolu s doklady prokazující uplatnění reklamace (kopie) doporučeně poštou, nejlépe i s dodejkou. V odstoupení by měl spotřebitel prodávajícímu stanovit přiměřenou dobu pro vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 10:11, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.