Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.5.2014 jsem objednal telefon z této firmy přes internet. Telefon došel za 2 měsíce, a vše bylo v pořádku. Dne 22.9.2014 nastala na telefonu závada, a podal jsem reklamaci. Domluvil jsem se přes e-mail s panem Kusým,který mi reklamaci uznal na základě fotografií. Telefon jsem odeslal zpět, a po doručení se mi pan Kusý ozval,že na mobilu byla prokazatelná závada a telefon odeslal na reklamaci výrobci.Po 3 měsíce jsem s panem Kusým komunikoval, a on mě pořád ujišťoval,že to bude trochu déle trvat, ať jsem trpělivý. Bohužel od začátku prosince roku 2014 se mi neozval,nezvedá telefon, a neodpovídá na emaily. 6.1.2015 jsem mu napsal e-mailem,že odstupuji od kupní smlouvy. Na toto opět nezareagoval. Na jeho stránkách má od 6.1.2015 napsáno,že vyřizuje všechno po e-mailu,protože je nemocný.
DOOGEE PIXELY DG350 4,7"IPS OGS HD Retina 4 Core
Požaduji vrácení peněz z důvodu velmi dlouhého časového rozpětí reklamace, a odmlčení prodejce.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Totéž platí i pro marné uplynutí sjednané delší lhůty. Spotřebitel má v takovém případě právo na odstoupení od kupní smlouvy. Nereaguje-li prodávající na e-maily, je nutné odstoupení zaslat spolu s doklady prokazující uplatnění reklamace (kopie) doporučeně poštou, nejlépe i s dodejkou. V odstoupení by měl spotřebitel prodávajícímu stanovit přiměřenou dobu pro vrácení peněz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.