Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
srdečně Vás zdravím z Frenštátu pod Radhoštěm a chtěl bych se dotázat, jak postupovat v případě neuskutečnění koncertu, uvedeného v záhlaví mého dotazu.
V jedné z odpovědí jednomu ze stěžovatelů mu bylo Vámi odpovězeno, že termín podání do insolvenčního řízení byl 23.11.2021. Jak se to ale může týkat představenství, které má být teprve uskutečněno v květnu t.r. a o takových mega-problémech Ticke Artu jsem vůbec nevěděl.
Vstupenky mám do Ostravar Arény v Ostravě, kde koncert není v akcích vůbec uveden. Jediný prodejce Ticket Artu(Knihkupectví Globus)mi vstupenky prodal navíc po vyhlášení konkurzu (na podzim r.2021), přitom ode dne 30.6.2021 je jediné a poslední vyjádření manažerky společnosti, ale vstupenky se prodávaly prostřednictvím prodejce daleko po tomto termínu...
Děkuji za odpověď a za Vaše stanovisko, příp. za Vaši radu.
S přáním všeho dobrého a hezkého zbytku dne
Zdeněk Svoboda
2x vstupenky v celkové hodnotě 2.980,-Kč.
vrácení vstupného v případě, že se tento koncert, naplánovaný až za 4 měsíce, nebude konat, resp. budou-li se dát vstupenky použít v případě náhradního pořadatele.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.