Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Hezky den, i po ukonceni zasilani a zaplaceni vsech splatek najednou, coz mi potvrdili mailem, my po 4 dnech prisla faktura s gratulaci a vymyslenou splatkou. Konecnou sumu mi sdelili po telefonu a hned jsem poslal vse, za vsechny mesice. Takze ted soud, nebo vlastne nevim. Mohou takhle dal posilat, proc nedostanou obri pokutu. Jde o nervy a ztratu casu, ne o penize, da se zalovat sikana..? Dekuji, Josef
Proman
at me neotravuji, kdyz jsem vse radne ukoncil a zaplatil...
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Kováři,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že pokud jste uhradil všechny příslušné platby za objednaný produkt, žádnou vymyšlenou splátku Vám naše společnost určitě nezaslala. Uvádíte, že jste uhradil zbývající platby, podle Vašeho požadavku. Abychom mohli zákaznický účet a platby zkontrolovat a následně zablokovat, potřebovali bychom některé doplňující údaje (jako je zákaznické číslo nebo adresa, na kterou byl produkt zaslán), jelikož jen podle jména Vás nebylo možno jednoznačně identifikovat. Jakmile obdržíme doplňující informace, účet zkontrolujeme a zablokujeme.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.