Společnost


IMPORT WORLD s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55399Neuznaná reklamace na nedodání zahradního domku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2022, před 3 lety

Ladislav Stěhula

Znění stížnosti

Paní Karbanová ( v případu ji zastupuji) si objednala v E- shopu dodavatele Import World 2 ks zahradního domku ARES B 4,07 m2 antracit - Kód produktu IWH-10230002. Zásilku obdržela 14.7.21 a na dobírku zaplatila cenu za dva domky 14.379 Kč. Podotýkáme, že zásilka došla v neporušeném obalu a proto byla paní Karbanovou v souladu s obchodními podmínkami přijata. Zboží bylo dodáno v jedné krabici. Dle přepravního listu vystaveném přepravní společností DHL viz příloha. se jednalo pouze o 1 balík o váze 60 kg. Paní Karbanová zásilku přijala a zaplatila na dobírku 14.379 Kč za dva domky v domnění, že v krabici jsou domky dva. Váha balíku nebyla v tuto chvíli rozhodujícím parametrem pro převzetí dodávky, protože dodavatel váhu domku neuvádí v technické specifikaci.
Podotýkám, že se jednalo o rozměrný těžký balík, se kterým paní Karbanová nemohla manipulovat. Při stavbě domku v měsíci srpnu řemeslník zjistil, že v krabici je pouze jeden domek.
Reklamační protokol byl zaslán dodavateli dne 20.8.21 elektronicky.
Dodavatel reklamaci zamítnul s tímto odůvodněním :
paní Karbanová si měla zásilku zkontrolovat při příjmu
dodavatel provedl inventuru skladu a nezjistil rozdíl
po 1 měsíci již nemá k dispozici záznamy kamer, kde by se dalo zjistit kolik krabic DHL přepravovala

pozn. mám k dispozici elektronickou dokumentaci řešení problému včetně vyjádření dodavatele ČOI, na kterou jsme se obrátili pro mimosoudní řešení.


Produkt

2 ks zahradního domku ARES B 4,07 m2 antracit - Kód produktu IWH-10230002 v ceně14.379 KčKč


Požadované řešení

Finanční kompenzace za jeden nedodaný domek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2022 13:11, před 3 lety

Reklamaci je obecně nutné podávat bezodkladně poté, co vada byla zjištěna, nebo mohla být zjištěna. Dle našeho názoru, je lhůta pro bezodkladné uplatnění reklamace v maximální délce 2 měsíců po dodání zboží. Jelikož v tomto případě nebyla tato lhůta překročena, jsme názoru, že je stále možné vůči prodávajícímu reklamaci uplatnit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 12:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.