Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#5540Nevyplacení peněz (záloha)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2015, před 10 lety

Jarmila Kupcová

Znění stížnosti

Dne 30.6.2014 jsem ukončila smluvní vztah se společností UPC ČR s.r.o. za poskytování služeb televize a internetu. Bylo na mne požadováno vrácení modemu Výr.č.00111A5E1FC4 za, který jsem zaplatila zálohu 1000,-Kč(Jededentisíckorunčeských).
Po splnění všech podmínek, které UPC požadovala s písemným příslibem vrácení peněz jsem tuto zálohu zpět neobdržela.
A dále UPC nekomunikuje.
K tomu dodávám,že zapůjčení modemu mi poskytla společnost Karneval MEDIA s.r.o..V roce 2007 převedla tato společnost veškerá práva a závazky na UPC ČR s.r.o.
Č.slouvy 18667788 mi bylo změněno bez mého vědomí na č.smlouvy
42857731.


Produkt

Vrácení zálohy za modem Výr.č.00111A5E1FC4 č. smlouvy 1866778 změněné 42857731


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz složenkou na mojí adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 13:01, před 10 lety

V případě, že dle smlouvy má být uvedená částka vrácena, má být vrácena v ujednané době. Není-li ve smlouvě stanovena lhůta pro vrácení, je společnost povinná vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně spotřebitelem stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.

Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost písemně vyzvala k vyplacení předmětné částky s doložením dokladů prokazujících splnění povinností spotřebitelky (kopie) a určením způsobu vrácení a doby. Výzvu je nutné zaslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 15:59, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.