Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5541Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2015, před 10 lety

Veronika Tyapusová

Znění stížnosti

V prosinci jsem si ve spolecnosti Datart zakoupila Micro SD kartu 32GB od Samsungu.Po dvou dnech jsem kartu rozbalila a byla napric sikmo praskla (obal byl neporuseny). Sla jsem tedy reklamovat a za 2 dy mi prisla zprava ze reklamace byla zamitnuta.Kdyz jsem tam dnes volala tak mi bylo zdeleno ze reklamaci neuznali kvuli roztrhanemu obalu (ano obal jsem nastrihla nuzkami a pote otevrela). Technik ktery posudek napsal ma do 19.teho dovolenou tudiz do te doby se nic nvyresi,mame prijit az potom.Takze jsem vyhodila 1149kc jen tak z okna.Urcite tuto prodejnu nedoporucuji a uz tam dale nakupovat nebudu.Co jsem se divala tak bohuzel nejsem jedina ktera ma s touto spolecnosti problem...


Produkt

Micro SDHC karta clas 10 line pro 32GB


Požadované řešení

Vymena SD karty za jinou, popripade vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 12:18, před 10 lety

Reklamace nemůže být zamítnuta z důvodu poškozeného obalu. Odůvodnění zamítnutí reklamace se musí vztahovat k vytýkané vadě. Dále platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem. Pouhé poukázání na obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od uplatnění.

Primárním nárokem spotřebitele je dle § 2169 občanského zákoníku právo na výměnu, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. V tomto konkrétním případě pravděpodobně není možné vadu odstranit orpavou a požadavek na výměnu se vzhledem k vadě nezdá býti nepřiměřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:03, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.