Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den, dnes jsem byla nakoupit v Penny na Hloubětine a po zaplaceni jsem i s pritelem byli pozadani, abychom ukazali nas nakup, čili obsah mé kabelky, kdyz jsem panovi, ktery ani neuměl moc cesky rekla, ze na to nema pravo, ze mu rozhodne obsah sve kabelky neukazu a at zavola vedouciho, nebo policii, tak si stoupl do dveri (vychod) a začal na nas prede vsemi křicet, ze je to jeho prace. Az po zasahu meho pritele, ktery ho pozadal a zklidneni, stale jsem zadala a zavolani vedouciho či policie, nebo at mi ukazou kamerovy zaznam, kde bude jasne videt, jak neco beru mimo kosik, pan stale opakoval, ze chce videt obsah kabelky, kdyby jsme v tu chvili nebyli tlaceni casem (pospichali jsme na divadelni predstaveni), tak bych obsah kabelky nikdy neukazala, avsak stalo se a po prokazani, ze jsme nic nevzali se nikdo ani neomluvil a prodavacka se jeste smala. Jiz nekolik let se pohybuji v obchode a velice dobre znam sva prava, takto to opravdu nenecham, Penny a jeji zamestnanci velke zklamani!!!!!!!!
Neopravnene obvineni z kradeze
Minimalne omluvu spolecnosti Penny a řešeni situace s ochranou v dannem obchode
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.