Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 19.1.2021 mi došel dopis od společnosti M.B.A Finance operační centrum:Masarykovo nám.13/46/15,79001 na odkup pohledávky ve výši 5702,20 kč za sluzby u UPc dth sarl ktere byli instalovany na adrese Kojetin Palackeho 378 na uvedene adrese jsem v zivote nebyl.podal jsem trestní oznámení na neznámého pachatele který si službu zřídil na me jméno.
Požádat chci o to aby firma M.B A finance s.r.o která odkoupila pohledávku předložila podpis smlouvy,a doklad totožnosti.Neustale mě firma obtěžuje i když to není můj dluh
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy M. B. A. Finance s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Příhodo,
inkasní proces pohledávky, která byla vedena na Vaše jméno jsem ukončili, vzhledem k tomu, že není jasný původce dluhu. Policii ČR jsme ve vyšetřování poskytli maximální součinnost a dodali všechny dokumenty včetně smluvního hovoru. PČR po prošetření případ odložila, neboť nebyly zjištěny skutečnosti potvrzující podezření, že přestupek spáchala konkrétní osoba.
Za způsobené potíže se Vám velice omlouváme. Inkaso pohledávky jsme zahájili v souladu s platnou legislativou a v dobré víře, kdy jsem vycházeli ze smluvních údajů a z historie obchodního vztahu doloženého věřitelem. O zneužití Vašeho jména ve smlouvě jsme nemohli vědět.
S pozdravem
Lukáš Richter
Manažer call centra
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den případ pod stížností 201784919 byl uzavřen v můj prospěch jelikož jsem se ničeho nedopustil stránku vasestiznosti.cz budu jen doporucovat děkuji Příhoda Martin