Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dodání menšího počtu hry ,,malý génius - moje první matematická zkušenost ,, objednal a řádně zaplatil 3 kusy - bylo mi dodáno jen 1kkus -/placeno převodem na dobírku/
po otevření jsem zjistil ,že místo objednaných 3 kusů této hry je zde pouze jeden kus ,, malý génius-moje první matematická zkušenost,, / nákup přes int.obchod/
obchod jsem ihned přes email informoval- bohužel nikdo se mnou nekomunikuje /email poslán dne 27.1./
hra ,,malý génius- moje první matematická zkušenost,,- č.balíku 90922692011/ číslo objednáv.CZ 13860ky
Omluvení a doplnění chybících kusů ,,malý génius-moje první matematická zkušenost,,
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Bylo-li plněno částečně, lze odstoupit od té části plnění, která nebyla dodána. Bylo-li však dodáno pouze příslušenství k věci hlavní, která samotná dodána nebyla, lze odstoupit od celé objednávky bez ohledu na to, že příslušenství bylo dodáno včas.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.