Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#55437Nedodaná faktura a potvrzení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2022, před 3 lety

Oldrich Jirsak

Znění stížnosti

Objednávka číslo ***:
Dne 29.1. mi volala žena z tel. čísla *** a k objednanému počítači
mi nabídla pojištění za 2300 Kč, což jsem přijal. Tentýž den jsem si vyzvedl počítač v AlzaBoxu v Liberci a zaplatil vše kartou. Dne 30. 1. jsem
e-mailem požádal o fakturu, potvrzení o platbě a potvrzení o zaplaceném pojištění. To jsem pak ještě jednou urgoval. Nic mi dodnes nepřišlo, takže v případě reklamace nemám žádný dokument.
Začínám mít podezření...
Žádám o zaslání požadovaných dokumentů.


Požadované řešení

Zaslat požadované dokumenty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 09:29, před 3 lety

Úvodem upozorňujeme spotřebitele, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Protože jsme zejména zprostředkovatelem komunikace, nemůžeme spotřebitelům zasílat faktury, avšak společnost o existující stížnosti budeme informovat.

Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zaplacení, který obsahuje podstatné náležitosti (zejména kdy, kde, komu a za co spotřebitel platil).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2022 16:11, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Kompletní uhrazenou fakturu si každý z našich zákazníků může stáhnout po přihlášení do své registrace. Zároveň při výdeji zboží na pobočce obdrží ještě kompletní účtenku za přijatou úhradu. Nicméně pro jistotu jsem fakturu panu Jirsákovi zaslala v e-mailu, který evidujeme ve faktuře. Předpokládám, že to nyní bude takto v pořádku.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2022 08:15, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 15:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 14:39, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.