Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Objednávka číslo ***:
Dne 29.1. mi volala žena z tel. čísla *** a k objednanému počítači
mi nabídla pojištění za 2300 Kč, což jsem přijal. Tentýž den jsem si vyzvedl počítač v AlzaBoxu v Liberci a zaplatil vše kartou. Dne 30. 1. jsem
e-mailem požádal o fakturu, potvrzení o platbě a potvrzení o zaplaceném pojištění. To jsem pak ještě jednou urgoval. Nic mi dodnes nepřišlo, takže v případě reklamace nemám žádný dokument.
Začínám mít podezření...
Žádám o zaslání požadovaných dokumentů.
Zaslat požadované dokumenty
|
Tweet |
Úvodem upozorňujeme spotřebitele, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Protože jsme zejména zprostředkovatelem komunikace, nemůžeme spotřebitelům zasílat faktury, avšak společnost o existující stížnosti budeme informovat.
Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zaplacení, který obsahuje podstatné náležitosti (zejména kdy, kde, komu a za co spotřebitel platil).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Kompletní uhrazenou fakturu si každý z našich zákazníků může stáhnout po přihlášení do své registrace. Zároveň při výdeji zboží na pobočce obdrží ještě kompletní účtenku za přijatou úhradu. Nicméně pro jistotu jsem fakturu panu Jirsákovi zaslala v e-mailu, který evidujeme ve faktuře. Předpokládám, že to nyní bude takto v pořádku.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.