Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5544Nedoručení balíku, pouhé zaslání sms "doručovací pokus zásilky nebyl úspěšný"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2015, před 10 lety

Milan Strnad

Znění stížnosti

09.01.2015 měl být dle předchozí sms doručen balík. Ve večerních hodinách došla jen sms "Dobry den,dorucovaci pokus zasilky(číslo) nebyl uspesny.Balik byl ulozen,posta praha 4, 14000"
Vzhledem k tomu že jsem na neschopence a nehnu se na krok z bytu, aby mi nepřišla zrovna kontrola práce neschopných to považuji za drzost, podotýkám že zvonky jsou funkční a "kolega" z PPL neměl s doručením problém. Na vině bude zřejmě dlouhodobé finanční podhodnocení poštovních doručovatelů a jejich přetěžování. Je na místě podotknout že tato situace s nedoručením balíku nenastala poprvé...


Produkt

10KG pytel kočičího žrádla


Požadované řešení

Srážka ze mzdy vedení pošty prahy4, minimálně20%, max40% a tuto srážku věnovat doručovatelům kteří neměli s doručením problémy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 09:33, před 10 lety

Podáním zásilky vzniká podniku závazek dodat zásilku adresátovi případně jinému příjemci nejpozději následující pracovní den po dni podání. Tato lhůta se považuje za dodrženou i v případech, že podnik v této lhůtě učiní u adresáta neúspěšný pokus o dodání zásilky, vyzve adresáta k převzetí zásilky u příslušné pošty nebo zásilku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel skutečně nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, je možné kromě podání stížnosti přímo České poště podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly. Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.