Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
7.12.2014 zakoupena zimni oteplovaci obuv v pobocce CCC v Olympii Mlada Boleslav.11.1.2015 se na prave bote utrhla podrazka a obuv byla reklamovana v pobocce CCC v ODForum v Liberci. Bylo pozadovano vraceni penez. Na prodejne ovsem s vracenim penez nesouhlasili a obuv vzali na reklamaci k posouzeni,presto ze dle zakona je narok na vraceni penez,nebo vymenu zbozi.
č.reklamace 1109/22/1/15 , č.účtenky 12681412000292
Podle zakona pozaduji vraceni penez.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Primárním nárokem spotřebitele je v tomto případě dle § 2169 občanského zákoníku právo na výměnu, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Na odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok, není-li možné reklamaci řešit uvedenými způsoby. Společnost je oprávněna oprávněnost reklamace posoudit, ale měla by tak učinit v souladu s ustanovením § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ( Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.)
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.