Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.12. jsem objednala balíček ze zahraničí, 15.12. mi přišla od České pošty výzva k vyplnění celních údajů. To jsem učinila. Dne 21.12. byla zásilka převzata Českou poštou do přepravy. Dne 23.12. dorazila zásilka na vyměňovací poštu Praha 120, došla mi informace o přípravě zásilky k celnímu řízení. Od té doby tam zásilka leží. Po opakovaných urgencích (asi dvakrát se podařilo dovolat na linku, jinak po 16 - 31 minutách se hovor samovolně ukončí) byla přislíbena náprava a dne 17.1. bylo oznámeno zahájení celního řízení s tím, že zásilka bude v krátké době doručena. Od té doby žádná změna a na linku se již nejde dovolat vůbec.
Žádám o zjištění, z jakého důvodu nebyla ještě zásilka odbavena a o urychlené dodání zásilky.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.