Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#55450Nedodání zásilky ze zahraničí - balík leží šest týdnů na vyměňovací poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2022, před 3 lety

Miroslava Samoelová

Znění stížnosti

Dne 13.12. jsem objednala balíček ze zahraničí, 15.12. mi přišla od České pošty výzva k vyplnění celních údajů. To jsem učinila. Dne 21.12. byla zásilka převzata Českou poštou do přepravy. Dne 23.12. dorazila zásilka na vyměňovací poštu Praha 120, došla mi informace o přípravě zásilky k celnímu řízení. Od té doby tam zásilka leží. Po opakovaných urgencích (asi dvakrát se podařilo dovolat na linku, jinak po 16 - 31 minutách se hovor samovolně ukončí) byla přislíbena náprava a dne 17.1. bylo oznámeno zahájení celního řízení s tím, že zásilka bude v krátké době doručena. Od té doby žádná změna a na linku se již nejde dovolat vůbec.


Požadované řešení

Žádám o zjištění, z jakého důvodu nebyla ještě zásilka odbavena a o urychlené dodání zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 09:43, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.