Společnost


Messaoud Guettaf Temam

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55454support@shopee.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2022, před 3 lety

Milada Tyllová

Znění stížnosti

support@shopee.cz support@shopee.cz
Komu:
milada.tyllova@seznam.cz
Re: Vaše objednávka byla v pořádku odeslána
Dobrý den ..

Zboží , které chcete
vrátit musíte vrátit odesílatel ( dodavatel) činý

Return Address:
Contact Name:
huang su ying
Street Address:
he jie xin cun bei zhan wu qu 41 zhuang 2 dan yuan 303 shi
Street Address 2:

City:
jin hua shi
State/Province/Region:
zhe jiang sheng
Country/Region:
China
Zip/Postal Code:
322000
Phone Number:
15274646910

prosím vás čtete :

6. Reklamace

6.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání
zboží, prodleva s dodáním, dodání jiného zboží).

6.2. Poskytovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad
zboží s ČSN či evropskými normami.

6.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za škodu způsobenou
vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.

Pokud Kupující požádá, Provozovatel vyřídí reklamaci zboží za Kupujícího
za těchto podmínek:

a) od dodání zboží neuplynula lhůta delší než 14 dní

b) reklamované zboží je ve čtrnáctidenní lhůtě dodáno své provozovně v
ČR

c) zboží určené k reklamaci nesmí nést znaky použití

d) zaplacení reklamačního poplatku ve výši 25% z ceny zboží na účet:
1013234943/6100

s pozdravem


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo zaplaceného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 13:43, před 3 lety

Z popisu spotřebitele není jasné, na co konkrétně stížnost směřuje. Domníváme se, že jde o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve 14denní zákonné lhůtě, možná i před doručením.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 13:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 10:07, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že byla stížnost vyřízena k její spokojenosti. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.